به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۰۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
امام جمعه کبگیان:
خطیب جمعه کبگیان در شهرستان بویراحمد با اشاره به مسئله گرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مسئولان گفت: چرا باید اوضاع نابسامان بازار افسارگسیخته استان طوری باشد که یک خانواده در خرید لوازم التحریر کیف و کفش و پوشاک فرزندش ناتوان باشد؟
به گزارش خبردنا، " حجت الاسلام علی وحدانی فر " خطاب به متصدیان امر گفت: یا شما از جای دیگر خرید می‌کنید که بی‌خیال بازار شده‌اید یا اینکه قدرت فروش کاسبان و بازاریان در برخورد با ماموران شما از جایی دیگر تامین می‌شود، درد از کاسبان نیست بلکه از بی‌مسئولیتی در نظارت است که همان کیف مدرسه‌ای که در یاسوج با قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد در شهرضا و بهبهان به ثلث قیمت به دست مردم می‌رسد؟

این خطیب جمعه تصریح کرد: به شماها توصیه می‌کنم به استانهای همجوار و شهرستانهای شهرضا و بهبهان بروید و ببینید چقدر تفاوت در قیمت کالا با استان ما وجود دارد!

امام جمعه کبگیان خطاب به مسئولان و قوه قضائیه افزود: چرا مسئولان امر باید نظارت بر بازار و تامین قدرت خرید مردم را فدای قوم‌گرایی و قبیله‌گرایی در یاسوج کنند؟ 

وحدانی فر گفت: بنده به دوستانمان در صنعت معدن میگویم چرا برخورد نمی‌کنید؟ آنان جواب می‌دهند که ما برخورد میکنیم اما مغازه‌دار می‌گوید بنده اهل فلان طایفه‌ام و به فلان آقا می گویم! و این خیلی زشت و زننده است یک مسئول ناظر که نماینده تامین امنیت اقتصادی مردم است را از آقا بالاسر بترسانی، 

امام جمعه کبگیان شهرستان بویراحمد در ادامه افزود: بنده همینجا ناچاراََ از از استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد خواهشمندم شخصا به این قضیه کمرشکن در بحبوحه اوضاع نابسامان اقتصادی خاصه در استان ما ورود کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: