به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۰۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
خبردنا: نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا بخشی‌نگری صرف توسط برخی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد را سمی مهلک برای توسعه دانست و گفت: بدون شک نباید با بخشی نگری انتظار توسعه و رفع محرومیت‌ها را داشته باشیم.

به گزارش"خبردنا" ، غلام‌محمد زارعی ، اظهار داشت: نگاه بخشی را نمی‌توان مردود دانست ولی به این شراط که که با نگاه همه جانبه و توسعه‌ای نیز همراه باشد ولی اینکه تمام تلاش خود را معظوف به یک منطقه خاص کنیم به جایی نمی‌رسیم.

وی با بیان اینکه شک ندارم توسعه هر منطقه‌ای از استان موثر در رفع محرومیت‌ها و رسیدن به قطار توسعه است، عنوان کرد: کسانی که نگاه بخشی به توسعه دارند به مثابه سم مهلکی برای توسعه هستند.

زارعی خواستار ورود سازمان‌های توسعه‌ای وابسته به دولت برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد شد و افزود: این استان ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف از جمله نفت و گاز، آب، کشاورزی و گردشگری دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت مصمم به حضور سازمان‌های توسعه‌ای در مناطق کمتر برخوردار کشور است، ادامه داد: یکی از رسالت‌های این سازمان‌ها توسعه متوازن و رفع محرومیت‌ها است.

زارعی خواستار دیدن تمامی مناطق استان با هم شد و گفت: باور کنید دلم برای توسعه تمامی مناطق می‌تپد و آرزوی رفع محرومیت‌ها از روستاهای محروم کهگیلویه، گچساران و بویراحمد با هم است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خدا شکرت و ای روزگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
8 سال هم فقط گپ زی. د بسته بشین تا یکی بیاد درستش کنه
نام:
ایمیل:
* نظر: