به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
در نشست شورای برنامه‌ریزی عنوان شد؛
وی اظهار داشت: وضعیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه تبصره 12 و 18 اشتغال بررسی و اطلاع‌رسانی شود.
خبردنا؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در جذب اعتبارات ملی ارزیابی می‌شود و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

به گزارش "خبردنا"، حسین کلانتری در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی هر گونه ابهام یا سوال در زمینه بودجه سال 99 را از مسئولان برنامه و بودجه استان جویا شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از سفر سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به این استان عنوان کرد: بسیج سازندگی سپاه فتح برای توسعه استان زحمت می‌کشند.

کلانتری خاطرنشان کرد: 3 پروژه شامل سد تنگ سرخ، جاده پاتاوه-دهدشت و آبرسانی 4 شهر توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در دست اجرا بوده که امیدوارم برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن تدبیری اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه متناسب با عملکرد از زحمات دستگاه‌های اجرایی که توانسته در مقایسه با دیگر استان‌ها وضعیت بهتری داشته باشند، تجلیل می‌کنیم، افزود: سند بودجه بر روی سایت سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گرفته و مدیران برای آشنایی بیشتر با جزئیات آن را مطالعه کنند.

کلانتری با اشاره به اینکه یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی جذب اعتبارات ملی است، ابراز کرد: مدیرانی می‌توانند در این زمینه موفق عمل کنند که اشرافیت لازم را در زمینه سند بودجه سال آینده داشته باشند.

وی خواستار جدی گرفتن مشارکت دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شد و ادامه داد: وضعیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه تبصره 12 و 18 اشتغال بررسی و اطلاع‌رسانی شود.

کلانتری با بیان اینکه ظرفیت‌های قانون بودجه دیگر رقابتی شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش و تعامل بیشتر امکان جذب بیش از پیش اعتبارات وجود دارد و در این زمینه مدیران نباید کوتاهی کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
0
واقعا جناب آقای علی بازی عزیز و زحمت کش و اطلاع رسان متاسفانه بعضی کامنت ها را سانسور می کنید بعضی کامنت که هیچ مشکلی ندارند از جمله ما کامنت زدیم که استاندار محترم شما اطلاع دارید که محرومترین نقطه کشور و استان رودتلخ ممبی بهمئی است و از پیچاب باشت و زیلایی بویراحمد و آن روستای کذایی دیشموک (شاید سرگچ) محرومتر است اسمی هم از آن ببرید سری هم به آنجا بزنید چرا اطلاع رسانی نمی کنید؟!!!! حالا موضوع پتروشیمی های دهدشت و گچساران و یاسوج چه شدند؟ در بغل دست و بغل گوش ما پتروشیمی لردگان که سال 94 کلنگ زنی شد امروز افتتاح شد به همراه آن پتروشیمی ها بروجرد و کردستان و آذربایجان غربی هم به بهره برداری رسیدند !!! مشکل کار ما در استان چیست !! معاون اقتصادی استانداری به جای گزارش کار اداره کل بازرگانی به این مسائل بپردازد!!! استاندار محترم هم این مشکلات را پی گیری کند بابا فرماندار دولت دهم قرار بود آب بهمئی (لیکک) را سال 91 افتتاح و به بهره برداری برساند !!!! ولی کو؟!!!!!! موقع انتخابات که می شود هر کس و ناکس کلنگ بر می دارد و به زمین می کوبد و خبری از نتیجه آن نیست!!! این مردم گناه دارند روزی کاسه صبرشان لبریز می شود!!! در ضمن در زمان همه دولتها ندیدیم و نشنیدیم که وزرا به استان ما بیایند و یک طرح مهمی را به بهره برداری برسانند!!! ولی هروز از صدا سیما می بینیم و می شنویم که کدام طرح عظیم در بقیه استان ها و شهرستان ها به بهره برداری رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: