به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
خبردنا: دستایر کهگیلویه و بویراحمدی وزیر ارتباطات به مناسبت 13 آبان پیامی صادر کرد.

به گزارش "خبردنا" متن این پیام به شرح زیر است:

هوالمحبوب

یادآوری وقایع ۱۳ آبان های دهه ۴۰ و ۵۰ از جمله تبعید امام پس از اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون، شهادت دانش آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی، حائز اهمیت و نقطه عطفی در سیر تکاملی انقلاب اسلامی است، ۱۳ آبان نماد مقاومت، مبارزه و استکبار ستیزی عملی، شناسنامه انقلاب و انقلاب در انقلاب می ماند، اما به ضرورت پیرامون مسئولیت اجتماعی، سیاسی و رسالت دانش آموز و دانشجوی امروز نکاتی را بعرض می رسانم.

دانش آموز و دانشجوی گرانمایه

باسلام و تحیت وافر

امروز بار دیگر شما آینده سازان انقلاب و میهن اسلامی مان همچون گذشته در کانون توجهات قرار گرفته اید و بار دیگر مسئولیت اجتماعی و فرهنگی شما به مثابه مسئولیتی تراز انقلاب اسلامی نقش آفرین شده است. از این رو، 13 آبان نه به عنوان نماد انقلاب که به عنوان خودِ انقلاب در انقلاب، واجد اهمیتی روزافزون است. 

شما دانش آموزان و دانشجویان با درک صحیح از درونمایه انقلاب اسلامی از یکسو و معرفت منطقی از نظام سیاسی بین الملل از سویی دیگر، به ایفای نقشی حساس پرداختید که تا امروز همچنان به عنوان شناسنامه انقلاب باقی مانده است. این حرکت با سیمای جوانی و روحیه امیدآفرینی، مقدمه ای معتبر و گامی اصیل برای این روزهای انقلاب که «گام دوم» آن طنین انداز شده است، بود. 

امروزه شما باید استوار و با فهم درستِ از نقش ارزنده خود ذیل گام دوم انقلاب و همگام با الزامات عصر جدید و ارتباطات پیچیده آن، با پشت سر گذاشتن صداهای خسته و بی رمقی که بدون روحیه جوانی و بدون شناخت الزامات این عصر قادر به تبیین دستاوردهای انقلاب نیستند، مجدداًً پا به صحنه گذاشته و آینده انقلاب عزیزمان را با حمایت از کارایی، خدمت، روحیه جوانی و تجربه های ارزنده تضمین کنید.

سید فرزاد نجات نیا
دستیار وزیر ارتباطات

نام:
ایمیل:
* نظر: