به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۵۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
معاون اقتصادی استاندار؛
وی اظهار داشت: فرمانداری شهرستان با تمام توان نسب به رفع مشکلات پیش روی این پروژه با مجریان طرح همکاری کند.
خبردنا: معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهمراه فرماندار و برخی مدیران شهرستان چرام از پروژه کارخانه آهک هیدراته این شهر بازدید کرد.

به گزارش"خبردنا"، سیدحشمت الله صمیمی دوست در حاشیه این بازدید ضمن ابراز رضایت از فعالیت های صورت گرفته در این پروژه گفت: تصمیمات جدید و کارشناسی شده، برای به نتیجه رساندن این طرح و برخورداری مردم از مزایای آن تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

وی اشتغال در نظر گرفته شده برای کارخانه آهک هیدراته چرام در فاز اول را 120 نفر عنوان کرد و افزود: با راه اندازی کارخانه های عیارسازی، فرآوری و صنایع وابسته میزان اشتغالزایی مستقیم  چند برابر افزایش خواهد یافت.

صمیمی دوست با بیان اینکه تمامی معارضات محلی احتمالی برطرف خواهد شد، اظهار داشت: دولت تمامی تلاش خود را برای رفع محرومیت در استانهای محروم بکار بسته و تا رفع این محرومیت دست از تلاش برنخواهد داشت.

معاون اقتصادی استاندار با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته توسط مجری طرح و پیمانکار پروژه عنوان کرد: این پروژه در موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول گفت: با بهره برداری از این پروژه تعداد زیادی از جوانان بومی شهرستان چرام مشغول بکار خواهند شد که این امر سبب کاهش بیکاری در منطقه خواهد شد.

صمیمی دوست با مخاطب قرار دادن فرماندار چرام اظهار داشت: فرمانداری شهرستان با تمام توان نسب به رفع مشکلات پیش روی این پروژه با مجریان طرح همکاری کند.                   

معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد: استاندار ، معاونین و سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تمام تلاش خود را چه در استان و چه در وزارت خانه های مربوطه در جهت راه اندازی کارخانه آهک هیدراته و فسفات چرام به کار خواهد بست.

به گزارش"خبردنا" در این بازدید مجری طرح و مدیران پروژه در خصوص فعالیت های صورت گرفته و فعالیت های پیش رو توضیحاتی ارائه کردند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
لطفا محل احداثش رو بگید که کجاست؟ ما خبر نداریم از احداث همچین کارخانه ای
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
دو تا دیوار هست صرفا جهت فریب مردم جناب علی بازی
نام:
ایمیل:
* نظر: