به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۵۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
سرپرست فرمانداری دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به صادر نشدن حُکم فرماندار شدنش بعد از پنج ماه و نیم از این مسوولیت واکنش نشان داد.
" علی یار علی پور " در گفت و گو با خبردنا  گفت: تا لحظه ای که تکلیف باشد در این مسوولیت خواهم بود و آنچه اکنون گفته می شود فقط در فضای مجازی مطرح است و چیزی به ما در این ارتباط گفته نشده است

وی تاکیدکرد که تاکنون کسی راجع به رد شدن حُکم سرپرستی وی به وی نگفته و البته آمادگی واگذاری این مسوولیت به فرد دیگری وجود دارد.

سرپرست فرمانداری دنا افزود: حدود پنج ماه و نیم سرپرست فرمانداری دنا هستم، حُکم فرمانداری هنوز صادر نشده و تا زمانی که تکلیف باشد کارمان را بخوبی انجام می دهیم.

انتخابات را بیطرفانه برگزار می کنیم

علی پور در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دنا دارید؟ هم ادامه داد: در انتخابات اسفندماه براساس قانون عمل خواهیم کرد و هدف مان برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است.

وی تاکیدکرد که فرمانداری دنا و سایر ادارات دولتی نیز در این شهرستان حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را نخواهند داشت و براساس قانون، انتخابات را برگزار می کنند.

سرپرست فرمانداری دنا گفت: هیات های اجرایی و نظارت نباید از کاندیدای خاصی حمایت کنند و تنها باید طبق قانون عمل کنند.

فعالیت های کنونی در شهرستان دنا تخلف انتخاباتی نیست

علی پور در ادامه، فعالیت های کنونی در شهرستان دنا را انتخاباتی ندانست و اظهارداشت: فعالیت های کنونی در این شهرستان انتخاباتی نبوده و نمی توان آنها را تخلف انتخاباتی عنوان کرد.

وی گفت: انتخابات مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از اعلان نتایج انتخابات شروع می شود و البته فعالیت های که در این زمینه صورت می گیرد در قالب های غیرسیاسی و تجمعی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان دنا با تاکیدبراینکه بنا داریم که ارتباط خوبی بین مجریان و ناظران در شهرستان دنا برقرارکنیم، خاطرنشان کرد: تعداد مجریان و شعبات انتخاباتی در این شهرستان مشخص نشده و مشکل خاصی هم برای برگزاری انتخابات امسال در این شهرستان نداریم.

علی پور پیش بینی کرد در انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی، استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور باشد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
0
سلام طبق قانون حکم سرپرستی 4ماه میباشد درصورتیکه بعد از چهار ماه حکم صادر نشه هم حکم دهنده وحکم گیرنده تخلف کرده اند ومیبایست برخورذ قانونی گردد
نام:
ایمیل:
* نظر: