به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۵۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
تاج الدینی خبرداد:
مدیرکل جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت نشدن تمام خسارت سیل به کشاورزان، باغداران و طرح های پرورش ماهی در مناطق مختلف این استان خبرداد.
" الیاس تاج الدینی " به خبردنا گفت: پنج هزار و 300 پرونده خسارتی از سیل امسال در بخش های زارعی، باغی و آبزی پروری در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و تاکنون پرونده چهارهزار و 400 متقاضی خسارتی از سیل ابتدای امسال مورد تائید کارشناسان سازمان جهادکشاورزی استان قرارگرفته است.

وی میزان خسارت وارده به اراضی کشاورزی، باغی و شیلات در این استان را بیش از 30 میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت: تنها حدود 900 میلیون تومان تسهیلات خسارتی تاکنون پرداخت شده است.

مدیرکل جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بخش کمک های بلاعوض نیز به کشاورزان، باغداران و پرورش های طرح ماهی استان تاکنون هیچ خسارتی پرداخت نشده است.

تاج الدینی، بیشترین خسارت وارده به حوزه تحت مدیریت خود را مربوط به بخش آبزی پروری عنوان و خاطرنشان کرد: شهرستان بویراحمد در بخش آبزی پروری بیشترین خسارت از سیل امسال را بخود اختصاص داده است.

وی گفت: متاسفانه برخی از کشاورزان از دریافت تسهیلات خسارتی خودداری و معتقدند در صورتی که این تسهیلات را دریافت کنند از کمک های بلاعوض به آنها پرداخت نشود و این در حالیست که اینگونه نیست و براساس نظر کارشناسی، امکان پرداخت کمک های بلاعوض به این افراد نیز وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: