به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۵۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
وی گفت: دلالی در صنایع مختلف به یک بحث چالش برانگیز تبدیل شده و این موضوع مختص به شهرستان دنا و استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.
خبردنا: سرپرست فرمانداری شهرستان دنا تاکید کرد: تمام قد برای اجرای قانون در انتخاب هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان دفاع می‌کنم و چانه زنی‌ها برای سهم خواهی‌ محلی از اعراب ندارد.

به گزارش"خبردنا"، علیار علیپور اظهار داشت: برای تعیین و انتخاب اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دنا جز به اجرای قانون به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و هر آنچه قانون خواسته بدون کم و کاست انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه ترکیب هیئت اجرایی قانون را اعمال می‌کنیم، عنوان کرد: مشارکت و اعتماد عمومی مردم از مهمترین سرمایه‌های نظام و انقلاب بوده هر موضوعی که این مهم را ذره‌ای خدشه وارد کند از نظر ما مردود است.

علیپور با تاکید بر اینکه بدون حضور و همراهی مردم هر کاری ناقص بوده و به نتیجه درستی نمی‌رسد، ابراز کرد: بدون شک در اجرای انتخابات آینده از هر رفتار و عملکردی که به اعتماد عمومی و همراهی مردم در راستای اهداف عالیه نظام ضربه بزند، پرهیز می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دنا افزود: هر اقدامی که بدانیم اعتماد عمومی را تقویت و در واقع مردم را به آینده امیدوار می‌کند بدون لحظه‌ای درنگ انجام می‌دهیم زیرا شانی جز خدمت‌رسانی و نوکری مردم برای خود قائل نیستیم.

علیپور با اشاره به اینکه در تمامی انتخابات سال‌های گذشته یکی از راهبردهای دشمن بی‌اعتماد کردن مردم و در نتیجه کم رنگ کردن حضور آنان بوده است، ادامه داد: تمامی دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات در شهرستان دنا از هیچ کوششی در راستای وحدت، همدلی و همفکری با هدف برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه دریغ نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هر فردی از مجریان انتخابات با رفتار و عملکرد خود ذره‌ای به اعتماد مردم خدشه وارد کند قاطعانه و بدون اغماض با وی برخورد می‌کنم، افزود: قول می‌دهم برای برگزاری انتخاب سالم همراه تمام مردم باشم.

علیپور در پاسخ به این سوال که آیا به فکر قطع دست دلالان در حوزه کشاورزی شهرستان دنا هستید، گفت: دلالی در صنایع مختلف به یک بحث چالش برانگیز تبدیل شده و این موضوع مختص به شهرستان دنا و استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.

وی یکی از معضلات کنونی اقتصاد را دلالی دانست و ادامه داد: از متقاضیان ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی استقبال و تسهیلات لازم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم و شرایط برای سرمایه‌گذاری در حوزه سردخانه و بسته‌بندی فراهم است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
جناب اقای فرماندار عزیز دیگه این کارهای زشت و پلید با نظارت ریس انقلابی قوه قضایی دیگه تمام خود مردم ثانیه اعمال شما در خصوص اجرای قانون پیگیرنند خدای ناکرده گوش مردم انقلابی از حرفای قشنگ بی عمل پر شد انشالله همانطوری فرمودید عمل بشه والله موج انقلابی مردم اتش به اختیار در راستای منویات امام و مقتدایمان عمل خواهند کرد
نام:
ایمیل:
* نظر: