به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۸۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
دو عضو از سه عضو هیات بازرسی انتخابات شهرستان بویراحمد استعفاء دادند.
به گزارش خبردنا، در روز بیست یکم مهرماه امسال، عزیز فیلی " معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس بازرسی انتخابات استان با صدور احکام جداگانه ای اعضای بازرسی انتخابات شهرستان بویراحمد را منصوب کرد.

آقایان سید رحمان وفانژاد، منوچهر محمدی و فرج الله راد را بسمت بازرسین انتخابات شهرستان بویراحمد منصوب کردند.

رحمان وفانژاد ریاست سازمان همیاری شهرداری های استان، منوچهر محمدی مدیریت تعاون روستایی استان و فرج الله راد مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان را برعهده دارند.

از همان روز اول این انتصاب، اعتراضات دامنه داری از سوی برخی از کاندیداهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه و بویراحمد شروع شد.

برخی از رسانه ها نیز این انتصاب ها را بسترساز چشم پوشی از تخلفات و تقلب های احتمالی انتخابات پیش رو در این حوزه انتخابیه برشمردند و البته برخی نیز این انتصابات را زمینه ای برای انفجار اتاق باروت انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا عنوان کردند.

البته دامنه اعتراضات هر روز شکل جدیدی بخود گرفت بگونه ای که برخی تجلیلگران از " مهندی فیلی " رئیس بازرسی ستاد انتخابات خواسته اند " حرف استاندار را با انتصاباتی که انجام داده است بر زمین گذاشته است."

بهرحال براساس آخرین اخبار دریافتی، احکام آقایان منوچهر محمدی و فرج الله راد بدلیل پذیرش استعفای آنان از سوی ستاد بازرسی بر انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا پذیرفته شده و این دو دیگر هیچ نقشی در این ستاد ندارند.

جایگزین این دو هنوز مشخص نشده و حوزه معاونت سیاسی در تلاش است افراد بدون حاشیه ای را برای این انتخابات بعنوان بازرس مشخص کند.

" سیدرحمان وفانژاد " تمامی کارهای ستاد بازرسی انتخابات را برعهده دارد. 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
لپین ادبار
نام:
ایمیل:
* نظر: