به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
وی اظهارداشت: نقش فضای مجازی در این دوره از انتخابات نقش حساسی است و امیدواریم بداخلاقی صورت نگیرد.
خبردنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستگاههای نظارتی نظارت های لازم در برگزاری انتخابات را برعهده دارند، اظهارداشت: بدون شک با تخلفات احتمالی برخورد قاطع قانونی انجام می شود.

به گزارش"خبردنا"،  احد جمالی در نشست رسانه ای گفت: هیچ مدیری و یا غیر مدیری حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کسی را ندارد و اگر این اتفاق گزارش بشود و درست باشد بدون شک برخورد قانونی می شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات الکترونیک همچنان منتظر دستور از مرکز هستیم، یادآورشد: این استان آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی در هر صورت دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تعداد عوامل اجرایی انتخابات در دور گذشته را ۱۸ هزار نفر در بیش از ۷۰۰ شعبه انتخاباتی ذکر و ادامه داد: در این دور از انتخابات پیش بینی می کنیم بیش از ۸۵۰ شعبه و بیش از ۲۵ هزار عوامل اجرایی در امر انتخابات داشته باشیم.

کلانتری با تاکید براینکه در زمان تبلیغات انتخابات میزان نظارت ها دوچندان خواهد شد، اظهارداشت: شاخص ما در انتخابات قانون بوده و قطعا براساس قانون برخورد می شود.

جمالی گفت: در انتخابات هیات اجرایی تلاش کردیم تمامی جریانات سیاسی دارای نیرو باشند و ما معتقدیم اگر آدم دیندار باشد دینش را برای دنیای دیگران نمی فروشد.

وی وجود فضاهای مجازی را هم فرصت دانست و هم تهدید و اظهارداشت: نقش فضای مجازی در این دوره از انتخابات نقش حساسی است و امیدواریم بداخلاقی صورت نگیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبق برخی از اخبارهای دریافتی، برخی افراد در سایر حوزه های انتخاباتی ثبت نام کرده اند و ما منتظر ارسال پرونده های شآن هستیم.

جمالی با بیان اینکه مسائل قومیتی هم دارای فرصت است و هم دارای تهدید، اظهارداشت؛ در انتخابات نماینده ای برتر است که منافع استان را در بر بگیرد و مردم ما بطور حتم انتخاب درستی خواهند کرد.

وی با تاکید براینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ فردی در اعتراضات آبان ماه امسال در این استان کشته نشده است، اطهارداشت: البته برخی پیش بینی ها بدلیل سوابق قبلی حکایت از کشته شدن داشت اما با تدابیر شورای تامین این اتفاق رخ نداد.


نام:
ایمیل:
* نظر: