به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۸۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
به گفته استاندار با بهره برداری از جاده ملی پاتاوه – دهدشت شرایط دسترسی به معادن گچ استان و صادرات محصولات این کارخانه به بنادر حوزه خلیج فارس تسهیل خواهد شد.
خبردنا: حسین کلانتری در دیداری که سرمایه گذار خارجی کارخانه سیمان مارگون با وی داشت گفت از هرگونه سرمایه گذاری برای تولید و اشتغال در بخش های مختلف در این استان حمایت می کنیم و مسائل مربوطه در سطح ملی و استانی پیگیری می شود.

به گزارش"خبردنا" ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به آمادگی برای حمایت از تولید و توسعه کارخانه سیمان مارگون اشاره کرد و افزود: این کارخانه که محصولات كلینگر آن به لحاظ کیفیت معروف است و علاوه بر تعدادی از استان ها به برخی از کشورها صادر می شود آمادگی همکاری برای توسعه کارخانه، صادرات و تکمیل سیستم حمل و نقل آن را داریم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: برای ایجاد کارخانه تولید گچ و احداث نیروگاه حرارتی تولید برق کسب مجوزها برای توسعه و تامین منابع و تسهیلات پیگیری و اقدامات لازم عملیاتی می شود.

به گفته استاندار با بهره برداری از جاده ملی پاتاوه – دهدشت شرایط دسترسی به معادن گچ استان و صادرات محصولات این کارخانه به بنادر حوزه خلیج فارس تسهیل  خواهد شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: