به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۹۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
افزود: هلال‌احمر، دهیاری‌ها و فرمانداری موطف بوده تا پایاین امروز خسارات را بررسی و سریع گزارش کنند.
خبردنا: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بهمئی امروز ۳ بار لرزید، گفت: تاکنون خسارتی جانی و فروریختگی گزارش نشده است.  

به گزارش"خبردنا" ، وحید محمدی‌تبار ، اظهار داشت: تاکنون هیچ گونه خسارت جانی و فروریختگی به دلیل وقوع زلزله 4.6 ریشتری لیکک بهمئی گزارش نشده و بلکه خسارات در حد ترک خوردگی منازل بوده است.

مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های عضو ستاد بحران در آماده‌باش کامل بوده تا در صورت هرگونه اتفاق در کمترین زمان ممکن خدمات‌رسانی کنند.

محمدی‌تبار با اشاره به اینکه نجار رئیس سازمان مدیریت بحران پیگیر موضوع بوده است، افزود: هلال‌احمر، دهیاری‌ها و فرمانداری موطف بوده تا پایاین امروز خسارات را بررسی و سریع گزارش کنند.

ساعت 11:51 دقیقه امروز زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.6 ریشتری در عمق 17 کیلومتری، ساعت 12:02 دقیقه به بزرگی 4 ریشتری در عمق 12 کیلومتری و ساعت 12:10 دقیقه به بزرگی 2.5 ریشتری در عمق 10کیلومتری 3 بار «لیکک» مرکز شهرستان بهمئی را لرزاند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
از طرف مردم بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
با عرض سلام سایت وزین و بروز خبر دنا
قبلا مردم شهرستان بهمئی خواستار تغییر نام مرکز شهرستان بهمئی از لیکک به "بهمن شهر " بودند و فکر کنم در شورای اول شهر لیکک هم تصویب گردید ولی متاسفانه نمی دانم چه عاملی باعث عدم اجرایی آن می شود البته به نظر می رسد افراد غیر بومی و افرادی که بهمئی اصیل نیستند ولی ساکن شهرستان بهمئی هستند یکی از عوامل غیر اجرایی تغییر نام مرکز شهرستان از لیکک (که شاید اسم بی مسمی باشد) به "بهمن شهر" باشد لذا از آن رسانه مردمی و متعهد تقاضای یاری و راهکار و تبلیغات لازم و یادآوری به مسئولین شهرستانی و استانی را در این زمینه داریم در ضمن از آن سایت لازم است تشکر به عمل آید که به دنبال نام بردن از لیکک فوری اشاره به مرکز شهرستان بهمئی می کنید امیدوارم منبعد در صدا و سیما استانی و ملی و دیگر ادارات به جای لیکک از لفظ بهمئی و یا شهر "بهمن شهر" بهمئی باشیم منتظر اقدامات آن سایت و دیگر سایت های محلی در این زمینه هستیم موفق باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
زلزله امروز هم کار دوشمن بود که به فضل الهی ناکام ماندن
نام:
ایمیل:
* نظر: