به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۹۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
وی ادامه داد: عدالت در توزیع اعتبارات و امکانات باید مد نظر برنامه ریزان توسعه باشد و هر گونه اعمال نظر پذیرفتنی نیست.
خبردنا: نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور پرشور جوانان در حسینیه شاهزاده غالبی‌های مادوان با حضور استاد مهدی روشنفکر عضو هیئت علمی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش "خبردنا"، در ابتدای این نشست سجاد پور حبیب رئیس سابق بهزیستی شهرستان بویراحمد و استاد دهناد از اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در راستای ضرورت تبیین بیانیه گام دوم بویژه برای قشر جوان تاکید کردند.

مهدی روشنفکر با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم باید راهگشاری تمامی جریان فکری و سیاسی و بویژه جریان‌های مردمی باشد، گفت: بدون شک با مطالبه گری در انتخابات آینده بر مدار بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان مانیفستی نو برای ادامه این انقلاب عزیز حرکتی عظیم در کشور شکل خواهد گرفت.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را یک کتاب تعلیمی برای علاج مشکلات کنونی دانست و افزود: انتظار دارم جوانان سرفصل‌های مندرج در این بیانیه را با دقت مطالعه کنند و به عنوان یک الگو برای رفع مشکلات و رسیدن به توسعه در دستور کار قرار دهند.

روشنفکر با اشاره به ویژگی‌های تاکید شده جمهوری اسلامی در این بیانیه ادامه داد: در این بیانیه تاکید که جمهوری اسلامی به شدت به مرزبندی خود با رقیبان و دشمنان حساس است و مرتکب افراط ها و چپ‌روی های مایع ننگ بسیاری از قیام‌ها و جنبش‌ها بوده، نشده است.

وی با تاکید بر اینکه جریان مردمی ندای وحدت با جریان‌های که به نام مردم سالاری سال‌ها مردم سواری کردند هیچ نسبتی ندارد، خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب آغازی بر پایان تبعیض، بی عدالتی، باندبازی، قبیله گرایی سیاسی، سردسیری و گرمسیری، علیا و سفلی است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

روشنفکر خطاب به جریان‌های زر، زور و تزویر گفت: دیگر توان ایستادن در مقابل اراده مردم خسته از مرزبندی‌های کاذب را ندارید و تمام نقشه‌هایتان را به فرصت تبدیل می‌کنند و طرح برخی مسائل به صورت ذلیلانه از جمله بحث جغرافیایی دیگر نخ نما شده است و با افتخار می‌گویم یک بویراحمدی‌ام و تمام این دیار را با یک چشم می‌بینم و مردمانش را دوست دارم و دلم برای توسعه و شکوفایی ظرفیت‌های بویراحمد و دنا می‌تپد.

وی با تاکید بر اینکه باید لوداب، زیلایی، سیلاب کلوار، سادات محمودی، کاکان، کبگیان، سپیدار، تنگ سرخ، نجف آباد و علی آباد با هم دیده شوند، ادامه داد: عدالت در توزیع اعتبارات و امکانات باید مد نظر برنامه ریزان توسعه باشد و هر گونه اعمال نظر پذیرفتنی نیست.

روشنفکر با اشاره به آیه «و مکروا و مکر اللّه و اللّه خیر الماکرین» خاطرنشان کرد: دلم برای عده‌ای ضعیف و ناتوان می‌سوزد که بعد از ۱۴۰۰ سال تازه می‌خواهند بین مردم فتنه ایجاد کنند تا به مقصد شوم خود برسند ولی به موقع از دست‌های پشت پرده برخی تقابل‌ها با اراده مردم پرده بر می‌دارم.

وی با تاکید بر اخلاق مداری و رعایت قانون توسط جوانان در انتخابات مجلس آینده گفت: موج سوم با ماهیت عدالتخواهی و عبور از مرزبندی‌های کاذب فراگیر شده و شک ندارم خیلی‌ها با چشمان خود بزودی نابودی خواسته‌های شوم خود را توسط اراده مردم می‌بینند.


انتهای پیام/



انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غفلت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
فکر کنم ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا تو نانی به کف آری و به غفلت نخوری این دور برای شما صدق کند تا بینیم چه ووبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
انشالا که دایی عزیزم میتونه مشکلات مردم حل کنه و رای هم میاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
با این صحبت ها به مفهومی درست در مورد گام دوم انقلاب نرسیدم
تامرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
..... تو خو هر بار با یکی هستی...از زارع پست میگیری،از درخشنده پول میگیری و سخنرانی میکنی و حالا هم رفتی با روشنفکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
اقای روشنفکر حتما باید جریانی پشت سرش باشد تا موفق بشه والا رای دور قبل نمیاره
نام:
ایمیل:
* نظر: