به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۲۸۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
خبردنا: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی مردم، مطالبات و مشکلات زیادی دارند که مسئولین بایستی زمانی را  را برای گوش کردن و رسیدگی به این مطالبات اختصاص دهند.
روح الله حضرت پور طلاتپه در نطق میان دستور

روح الله حضرت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در خصوص لزوم صداقت مسئولین با مردم با تاکید بر اینکه فاصله بین مردم و برخی مسوولین به اصل نظام آسیب می‌زند، افزود: ما مسئولین باید به این فکر باشیم که در کنار مردم، صادقانه رفتار کنیم و چنانچه دچار خطا و اشتباه شدیم، جرات بیان حقیقت به مردم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: رعایت صداقت جزو تاکیدات اصلی اسلام است اما متاسفانه گاها  برخی از مسئولین پایبند آن نیستند. سردار سلیمانی را می‌توان نمونه بارز صداقت دانست؛ ایشان علیرغم اینکه ارتباط اجرایی با مردم نداشتند ولی مردم به این اطمینان رسیده بودند که سردار سلیمانی در رفتار، کردار و  ارتباط با مردم، صادق بود. بنابراین با حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار، پاداش صداقت ایشان را دادند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی مردم، مطالبات و مشکلات زیادی دارند که مسئولین بایستی زمانی   را برای گوش کردن و رسیدگی به این مطالبات اختصاص دهند.

جرأت بیان حقیقت به مردم را داشته باشیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه دوری مسئولین از مردم تبعات زیادی دارد، بیان کرد: با توجه به جایگاهی که مسئولین در کشور دارند، فاصله بین مردم و مسئولین، به اصل نظام آسیب می‌رساند.

حضرت پور خاطرنشان کرد: فاصله بین مردم و مسئولین باید کم شود و لازمه آن صداقت است، اینگونه نباشد که فقط در آستانه انتخابات بر طبل صداقت و راستگویی بکوبیم این صداقت باید در بین مسئولین نهادینه شود./
نام:
ایمیل:
* نظر: