به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۲۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

خبردنا: تیم فوتبال فولاد یاسوج در مرحله یک سی و دوم جام حذفی باید به مصاف تیم شناخته شده تراکتور سازی تبریز برود.

به گزارش "خبردنا" ، رسانه های ورزشی ایران در یادداشتی مشابه به معرفی حریف تراکتورسازی تبریز در جام حذفی پرداختند.

این رسانه ها در بخشی از یادداشت خود آورده اند،  "تیم فوتبال فولاد یاسوج تا قبل از قرعه کشی جام حذفی حتی در استان خودش تیم کاملا شناخته شده ای نبود.

ناشناخته بودن این تیم حتی مربیان تیم تراکتورسازی را بر آن داشت تا برای یافتن اطلاعاتی از این تیم که در هیچکدام از لیگ های سراسری حضور نداشت به صرافت بیفتند.

نکته جالب درباره این تیم این است که مدیر آن را کسی هنوز نمی شناسد و در حال حاضر فردی بهنام سید محمد موسوی هم مدیر است و هم سرمربی و هم مربی.

این فرد در یاسوج فروشگاه ورزشی دارد و با بازیکنانی که هیچکدام ریالی دریافت نکرده اند این تیم را اداره می کند.

آنها دو روز پیش سفر اتوبوسی و طولانی خود را به سمت تبریز آغاز کردند؛ سفری که قبل از آغاز برایشان سوالاتی را به همراه داشت؛ سوالاتی چون در تبریز کجا بخوابیم؟ آنجا غذایمان را کجا بخوریم و از همه مهمتر چه بپوشیم؟

موسوی که برای یک ماجراجویی فوتبالی با تعدادی جوان ناشناخته راهی تبریز شده گفت: سالانه بیست میلیون تومان خرج این تیم می کنم و این بازیکنان پولی نمی گیرند؛ یعنی پولی نداریم که به آنها بدهیم.

وی اضافه کرد: خداراشکر با لطف مسئولان تراکتورسازی مشکل خوابگاه ما حل شد و دیروز عصر به تبریز رسیدیدم و برای غذا هم قول هایی به ما داده اند.

این مربی در پاسخ به این پرسش که اگر در تبریز خوابگاه پیدا نمی شد در اتوبوس می خوابیدند گفت: نمی دانم چه می شد ولی به هر هرحال مردم خیر پیدا می شدندو اجازه نمی دادند ما شب را بدون سرپناه بمانیم.

وی درباره مشکل لباس های تیم گفت: ما یک لباس قرمز داریم که چون میزبان تراکتورسازی است باید رنگ دیگری بپوشیم؛ از طرف دیگر فقط یک دست لباس زرد داریم که مال تمرینات مان است و مجبوریم با همان لباس ها بازی کنیم. بودجه ای هم نداریم تا لباس جدید بخریم.

موسوی در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی تیم خود با پر ستاره ترینتیم ایران گفت: ما می رویم تا آبرومندانه بازی کنیم وگرنه خودمان هم می دانیم با صدرنشین لیگ برتر ایران بازی داریم و کسی هم انتظار ندارد ما برنده شویم"

جملات تکان دهنده مسول تیم فوتبال فولاد یاسوج در مصاحبه با رسانه های کشوری هر فرد کهگیلویه و بویراحمدی را نارحت می کند که چرا یک تیم هم استانی باید این میزان غریب باشد.

بی توجهی مسولان کهگیلویه و بویراحمد در کمک به تیم های ورزشی که قرار است نماینده این استان در مقابل استانی دیگر باشد جالب توجه است.

گویا مسولان کهگیلویه و بویراحمد خیلی زودتر از آغاز فصل زمستان به خواب زمستانی رفته اند بطوریکه مشکل خوابگاه تیم های ورزشی این استان را باید استان های دیگر رفع کنند.

هر چند که توجیه احتمالی مسولان استانی این است که تیم فوتبال فولاد یاسوج خصوصی است ولی می توانستند حداقل برایشان لباسی تهیه کرده و هزینه رفت و برگشتان و اسکان در تبریز را تقبل کنند .

به نظر می رسد ورزش کهگیلویه و بویراحمد تنبل شده و توان زیادی برای ورزش کردن ندارد.

در هر صورت برای تیم فوتبال فولاد یاسوج به عنوان نماینده کهگیلویه و بویراحمد در جام حذفی آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در بازی فردا –جمعه نهم مهرماه- مقابل تراکتورسازی تبریز که در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد بازی در خور شانی به نمایش بگذارد.

گفتی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و زاگرس یاسوج نیز دیگر نماینده های استان کهگیلویه و بویراحمد در جام حذفی می باشند

نام:
ایمیل:
* نظر: