به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۰۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
وی تاکید کرد : سفر اقای نماینده به روستای علی اباد فرصت مناسبی است تا در حضور اهالی این روستا این مناظره انجام شود.
خبردنا: بدنبال اطلاعیه هواداران نماینده فعلی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مبنی بر  سفر زارعی به روستای علی اباد ، سعید نظری از معتمدین این روستا و مشاور و مدیر رسانه ای کاندیدای نهایی جریان نیروهای انقلاب اسلامی بویراحمد و دنا در چالشی بحث برانگیز این نماینده را به مناظره دعوت کرد.

رئیس اسبق منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان بویراحمد در گفتگو با "خبردنا" با بیان اینکه زارعی باید پاسخگوی عملکرد ۸ ساله خود در مجلس شورای اسلامی باشد گفت : در زمانهای متفاوت زارعی را به مناظره دعوت کردم اما جای سوال است چرا اقای نماینده نمی خواهد پاسخگوی عملکردش باشد.

وی تاکید کرد : سفر اقای نماینده به روستای علی اباد فرصت مناسبی است تا در حضور اهالی این روستا این مناظره انجام شود.

مشاور و مدیر رسانه ای منتخب نهایی جریان نیروهای انقلاب اسلامی در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : استخدامهای فله ای ، قطاری ک هرگز به  ایستگاه نرسید ، صنعت تعطیل شده ، شهرکهای صنعتی خاموش ، مشکلات زیست محیطی و تخریب طبیعت و ... شاخص هایی است که نماینده فعلی بویراحمد و دنا باید عملکرد خود را در خصوص ان بیان کند .

این معتمد علی ابادی با بیان اینکه در این روستا جوانان و نخبگان تحصیل کرده ای وجود دارد که تبعیض و بی عدالتی سالهاست انها را خانه نشین کرده است گفت : بلا شک مردم شریف و نجیب این روستا خواستار پاسخ های شفاف می باشند و روز شنبه  ۹۸/۱۱/۱۲  ساعت ۱۸ همزمان با حضور این نماینده  در مسجد این روستا زارعی را به مناظره دعوت می کنم.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زارع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
0
0
درود بر مهندس نظری
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
0
0
الآن موقع مناظره نیست مناظره بعد از دوم اسفند . مردم ما مشکلات کشور را درک می کنند
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
0
0
آنهایی که دم از مناظره می زنند کم آورده اند و می خواهند مشکلات کشور که از طرف امپریالیست آمریکای جهانخوار بر کشور ما و انقلاب ما تحمیل شده است به دولت و مجلس نسبت دهند اما مردم ما خیلی فهیم هستند بنده هم از حوزه بویراحمد نیستم و هیچگونه هم تعصبی نسبت به کاندیداهای بویراحمد ندارم ولی حق را می گویم
نام:
ایمیل:
* نظر: