به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۴۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
وی بیان کرد: به مردم بویراحمد و دنا قول می‌دهم هیچ وقت شاهد تکرار دوره برگشت بودجه نباشیم و دوم اسفند همه با هم پیروزی انقلاب «بازگشت به مردم » را جشن بگیریم.
خبردنا؛ جمعی از اصلاح طلبان بویراحمد و دنا از جمله خانواده‌های آقایان ایزدپناه، فروزان، پناهی، سید امرالله رضایی، سید نظام مرادی، سیدمحمدقاسم محنایی ، سیدعلی اکبرهاشمی و …از مهدی روشنفکر اعلام حمایت کردند.

به گزارش"خبردنا"، مهدی روشنفکر در این نشست گفت: انقلاب امام و امت ۲۲ بهمن ۵۷ طفل شیرخواری بود که دنیای استکبار گفتند و نوشتند، روز چهلم عمر خود را نخواهد دید، اما به کوری چشم بدخواهان، طفل شیر خوار دیروز به جوان رشید و سربلندی شده که نه تنها چهره سیاسی منطقه بلکه نظام تک قطبی جهانی را به چالش جدی کشانده است.

وی افزود: انقلاب نوپای دیروز به شجره طیبه‌ای تبدیل شده، که میوه‌های شیرین و با حلاوت آن در عراق، افغانستان، لبنان، یمن، سوریه و حتی در آمریکای لاتین رسیده و به بار نشسته است.

روشنفکر با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف هستیم، بیان کرد: انقلاب متعلق تمامی جریان‌ها و گروه‌ها بوده ولی برخی برای رسیدن به منافع خود دایره انقلاب را هر روز تنگ‌تر می‌کنند تا جایی که نیمی از پای خودشان از آن دایره بیرون است.

وی با بیان اینکه طرف در دوران ۸ سال دفاع مقدس سابقه یک روز حضور در خط مقدم را ندارد ولی برای انقلاب اسلامی دشمن تراشی می‌کند، خاطرنشان کرد: گشتن خانه به خانه و دانه به دانه با هدف تخریب مهدی روشنفکر سرباز انقلاب، سرباز رهبری، سرباز جوانان بیکار راه به جایی نمی‌برد زیرا هیچ قدرتی توان مقابله با اراده مردم را ندارد و مردم تصمیم خود را برای تغییر گرفته‌اند.

روشنفکر با اشاره به اینکه برخی با آقازاده‌ها و ژن خوب‌ها مرز بندی می‌کنند در حالی دخترشان خودروی چند۱۰۰ میلیونی سوار می‌شود، ادامه داد: مردم را از گزینش فرزندانشان نترسانید زیرا در حل مشکل گزینش فرزند خودتان مانده‌اید.

وی بیان کرد: به مردم بویراحمد و دنا قول می‌دهم هیچ وقت شاهد تکرار دوره برگشت بودجه نباشیم و دوم اسفند همه با هم پیروزی انقلاب «بازگشت به مردم » را جشن بگیریم.

عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به اینکه ندای وحدت برای عبور از مرزها و برای مخالفت با خط کشی‌ها آمده است، ادامه داد: طرح مباحث منطقه‌ای توسط کسانی که نان، نام و صندلی‌شان در خطر بوده، توهین به شعور مردم است.

در این انتخابات خوب‌تر را انتخاب کردیم

حاج امرالله رضایی نیز در این نشست گفت: این جمع با شناختی که از مهدی روشنفکر داشتند تصمیم گرفتند در این انتخابات بر خلاف گذشته خوب‌تر را انتخاب کنند

وی خواستار توجه بیش از پیش مهدی روشنفکر بعد از پیروزی در انتخابات به جامعه فریب خورده در گذشته شد و گفت: مردم شما را انتخاب کرده‌اند تا با شعار ندای وحدت مرزها را بشکنید.

رضایی ادامه داد: ما خودمان هستیم و از گذشته‌مان به دلیل اشتباهات افسوس می‌خوریم و از هیج حزب و جناحی نیستیم و این را بدانید رای شما در منطقه بویراحمد علیا دست کمی از سفلی ندارد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصول گرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
صحبت های روشنفکر خلاصه وار ولی بسیار پر محتوا هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
ایا فکر کردید حالا ایشون پیروز همسو نبودن این اقا با دولت اتی باز هم همین شرایط نماینده فعلی برای ایشون هم هست یعنی کاری ازش با دولت جدید ساخته نیست
لببلل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
تکذیب شد
نام:
ایمیل:
* نظر: