به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۶۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶

خبردنا؛ در ادامه تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سردار عدل هاشمی در جمع پرشور مردم شهر چرام حاضر شد.
 
به گزارش"خبردنا"، نماینده کهگیلویه بزرگ در میان خیل عظیم جمعیت حاضر در ورزشگاه نطق انتخاباتی خودرا ایراد کرد.
 
خیل عظیم جمعیت در این سخنرانی به حدی بود که استادیوم ورزشی شهر چرام چنین جمعیتی را تا کنون حتی در استقبال از رئیس جمهور کشور به یاد ندارد.
 
سردار هاشمی پور در این محفل گفت:سلام و درود بر امامی که دموکراسی را بوجود اورد تا مردم سرنوشت خود را رقم بزنند

وی افزودذ:امام ابهت و هیبت استکبار جهانی در راس امریکا را شکست، حکومت ستمشاهی را بیرون راند و حکومت الله را پیاده کرد و با قیام و نهضت حسینی‌اش دینی امریکایی و واپسگرا را کنار زد و اسلام ناب و عاشورایی را جایگزین کرد.

هاشمی پور ادامه داد:سلام و صلوات ودرود میفرستیم بر شهدای والامقام بویژه سردار شهید سلیمانی که جان خود را در راه امنیت و ارامش مسلمین از دست داد تا ما در سایه امنیت بتوانیم خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم داشته باشیم و سلام به رهبر انقلاب ادامه دهنده راه امام که با تدبیر و مدیریت و شجاعت کشتی را به ساحل رساندند امیدوارم این کشتی به سر منزل مقصود برسد

کاندید انتخابات در حوزه کهگیویه بزرگ گفت:من از مردم خوب و شریف شهرستان چرام تشکر می‌کنم از همه ایلات و طوایفی که در شهرستان زندگی می‌کنند ممنون و سپاسگزارم.

هاشمی پور گفت:در مدت جهارسالی که مستمر مزاحمت ایجاد کردم عذرخواهی میکنم و اینجا یک عذرخواهی دیگر دارم اگر بواسطه مشغله کاری و درگیر بودن پروژه‌ها در کنار کار مجلس نتوانستم به درستی جوابگوی تلفن شما باشم و این قول را خواهم ااد، چون زمینه فراهم شده است که به فضل پروردگار پیروز میدان هستید جبران کنم.

وی تصریح کرد:سروران عزیز خواهران و جوانان قبل از اینکه به چرام بیایم تکلیف انتخایات به همت مردم و اراده آهنین و بصیرت بالایی که داشتند مشخص بود امروز این سیل خروشان و این استقبال باعث شد نتیجه انتخابات رقم بخورد و سوم اسفند پیروز میدان خودتان هستید این پیروزی را به شما و همه مردم تبریک عرض می‌کنم.

هاشمی پور بیان کرد:گزارشی از عملکرد خودم که چهار سال به من اعتماد کردید باید اطلاع داشته باشید با همه نا بسامانی‌های اقتصادی چه اقداماتی برای شهرستان چرام انجام گرفته است.

وی گفت؛ مسئولان مدیران در سطح کلان قوه مقننه قضاییه و مجریه و دیگر خدمتگزاران وظیفه دارند عملکرد نظام را به مردم گزارش دهند و امیدواری را درمردم تقویت کنند.

کاندید شاخص انتخابات گفت:در همین ورزشگاه به معدن فسفات اماده باش دادمشما بعنوان موکلین از من سوال کنید که این وعده کجا رسیدتا عرض کنم بعد از چهل سال معدن فسفات چرام به شرکت ایمیدورو منتقل شد کار‌های مطالعاتیانجام شد مشخص شد معدن توجیه اقتصادی دارد و در همین مدت ۵۰ تا ۶۰ نفر در کار‌های مهندسی ساخت و نصب سوله کارخانه اهک و هیدراته مشغول شدند.

کاندید انتخابات در حوزه کهگیویه بزرگ افزود:کنار ان معدن فسفات کارهایش تمام سرمایه گذار مشخص شد زمین اماده شد اب برق گاز تعیین تکلیف شد بستر فراهم است این معدن روزی گفتیم باید ارزش افزوده داشته باشد سال اینده ۲۰۰ تا۳۰۰ نفر دراین معدن مشغولند. خدایا شاهد باش چقدر شایعه پراکنی کردند گفتند این تجهیزات مال اقای هاشمی است اگر نباشد این‌ها را حمل می‌کند میبرد.

آن زمان دیگر فرا نخواهد رسید که معدن فسفات چرام‌متوقف باشد و تعیین تکلیف شده و هرروز کار و تلاش داردصورت می‌گیزد.

سردار هاشمی پور گفت:در حوزه کشاورزی سد ابریز به صحرای کلاچو ودشت چرام برمی گردد و روزی عرض کردم مارون به غارت رفته آماده باش آمدمامروز به توفیق الهی و به برکت نظام و همکاری مسیولان خصوصا وزارت نیرو طرح سد ابریز تصویب در بودجه سال ۹۸ در ۸۱ جلسه مجوز برداشت اب از مارون گرفته شد.

وی ادامه داد:به عزیزی که دنبال عزت برمی گردد اعلام‌میکنم عزتی که بواسطه بی تفاوتی به مارون از دست دادی برگرداندم و امد، سد مارون درحال ساخت است، عزتی را که قرار باشد تالاب شادگان اطراف بهبهان درمسیر مارون اباد شود، ولی من درکنارش اب نتوانم برداشت کنم کجاست و عزت را روزی از کهگیلویه فراری دادی که سد کلات را نابود کردی.

هاشمی پور بیان کرد:جاده پاتاوه به دهدشت را گفته کار من است، من نمی‌فهمم کسی که ۱۶ سال نماینده بود ۸ سال بزرگواری بود ۴ سال من بودم برادر من چه عزتی، تو کجای جاده پاتاوه بودی سال ۸۵ بنده قائم مقام قرارگاه خاتم بودم با دلسوزی و تعصبی که داشتم قرارداد بستیم شروع کردیم هر کجا رقتم پیگیر شدم

وی متذکر شد:این گفتن دارد؟ چند سال است رفتی بهبهان چطور یادت امد که این حرف را بزنی که جاده پاتاوه را من شروع کردم سد مارون را میزنم، شما کجا بودی که می‌گویی جاده لنده به تشان را من شروع کردم؟

وی گفت:سد آبریز جاده دسترسی به مبلغ۴۰ میلیارد تومان به مناقصه رفت.

هاشمی پور ادامه داد:چاه‌های چشمه بلقیس که حق بزرگی بر گردن مردم دارد از مردم ان منطقه تشکر کنماگر چاه‌ها بواسطه خشکسالی دچار مشکل شد مردم چکار کنند وارد عمل شدیم در بودجه ۹۸ ردیف دار کردیم قرارگاه خاتم به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی شروع کرده است.

وی بااشاره به خدمات انجام گرفته در حوزه جاده‌ها تصریح کرد:جاده چرام به دهدشت از اینجا از نمایندگان ادوار گذشته و مسیولان بابت فرسایشی شدن این جاده از مردم عذرخواهی کنیم هر هفته و هر ماه ما شاهد افتتاح و به بهره برداری رساندن ازادراه و بزرگراه در کشور هستیم چه شده جاده ۱۰ کیلومتری ۱۵ سال طول بکشد و هنوز ۲ونیم‌کیلومتر باقی مانده باشد و امیدوارم تا دو سه ماه اینده پرونده جاده بسته شود.

سردار هاشمی پور گفت:مجوز روشنایی جاده دهدشت تا چرام را از معاون وزیر راه گرفتم و جاده چاسخار را مجوز گرفتم اعتبار هم دارد و سه بار مناقصه رفت.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه رقیب اصلی خود در این دوره از انتخابات را خطاب قرار داد.

وی گفت:پنج دوره‌ای که اسم بردی بس نیست؟ اجازه بده کسی بیاید، غرور جوانی حق مسلم جوانان است نمی‌توانی از آن‌ها بگیری زمانی من و تو این غرور جوانی را داشتیم زمانی همه امکانات و اعتبارات بود کاری نکردی الان از مرز ۷۰ گذشتی بگذار من هم هم سن و سال تو شوم این مردم ۱۶ سال به تو اعتماد کردند دو دور نمی‌توانی به رای مردم اعتماد کنی؟

هاشمی پور بیان داشت:می گوید رشد هاشمی از شهرداری بود می‌خواهد بگوید ان زمان که نماینده بودم هاشمی را شهردار گذاشتم.

اعلام میکنم دو جریان اصولگرا و اصلاح طلبی خبر دارم که چه کسی را برای اینجا آماده کرده کت و شلوار آماده کرده تخصصی ندارد غیر از این کا رچکار فلان پروژه عمرانی دارد، این جمله‌ای که شما فرمودی سوژه خوبی به من دادی و، چون میدانم به جریان اصلاح طلب هم عرض کردم.

سردار هاشمی پورادامه داد:اقای موحد امروز در دهدشت گفتند:برنامه مدونی برای کهگیلویه آماده کردند که بعد از انتخابات از آن رونمایی میکنند، باید بگویم اولا اگر برنامه‌ای دارید چرا قبل از انتخابات به مردم نمیگویید؟ دوما! برادر گرامی! شما بجز پیگیری همین کار‌هایی که در دوره شما تعطیل بود و بنده فعالشان کردم، چه برنامه جدیدی دارید؟ ان چیزی که شما بعنوان برنامه داری، همین کار‌هایی است که برایتان آرزو بود و میگفتید نمیشود، ولی بدست من انجام شد!

وی خطاب به مدیرکل کمیته امداد گفت:در این شرایط بیشتر مواظب نیرو‌های خود در این حوزه انتخابیه باشید و از رای مددجویان محافظت نمایید.

هاشمی پور وعده داد در سرفاریاب ناگفته‌ها را بگوید و تاکید کرد: سینه ام‌مخزن اسرار است برخی را فردا می‌گویم.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
1
قانون فصل الخطاب همه است و مطابق قانون هیچ گونه مشکلی وجود ندارد به قول شما یک خوزستانی و ... در شهرستان دیگه ای رای بده و حتی بر عکس آن هم ایرادی نداره پس بر این طبل تو خالی نکوبید و هاشمی باید به پایان سلام کند
قناری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
1
رای آزاد هست هرکی هرکجا بخواهد طبق قانون میتواند رای بدهد
نام:
ایمیل:
* نظر: