به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۶۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
من با داشتن تجربه در بالاترین مناصب قضایی و در مجلس به عنوان معاون پارلمانی قوه قضایی پا به عرصه قوه مقننه گذاشتم.

به گزارش خبردنا، کاندیدای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر ایران اسلامی،گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه تمدن ایران اسلامی را ترسیم نموده است.

وی که در جمع مردم شهر دهدشت سخن می گفت، بیان کرد: رهبر نظام راه خنثی کردن نقشه های دشمن را راهبر قوی کردن کشور می داند؛ یعنی اقتصاد قوی، سیاست قوی، ارتش و سپاه قوی و مجلس قوی.

موحد گفت: لزوم تشکیل مجلسی قوی که در راس امور باشد و وظایف ذاتیش که قانونگذاری، نظارت و تفسیر قوانین است را به خوبی انجام دهد، موحد با ۴۰ سال تجربه است.

وی تصریح کرد: من با داشتن تجربه در بالاترین مناصب قضایی و در مجلس به عنوان معاون پارلمانی قوه قضایی پا به عرصه قوه مقننه گذاشتم.

موحد با بیان اینکه با چنین سوابق و تجربه ای برای این امر مهم آماده ام، اظهار کرد:بعد از تخصص و تجربه داشتن، مهمترین خصوصیت لازم برای یک نماینده مردمی بودن اوست. 

وی، شنیدن صدای مردم و همنشینی با مردم را یک ضرورت برای نماینده لایق دانست و تاکید کرد: در تمام مراحل زندگیم در خدمت مردم استان بودم.

موحد افزود: ارتباط من با مردم از سر بیکاری نبوده و نیست. وی تصریح کرد: حتما شنیده اید رئیس جمهورهای مختلف در دولت متذکر شده اند که بروید مردم داری را از موحد یاد بگیرید.

موحد، پاک دستی را صفت اصلی نماینده برشمرد و بیان کرد: شفافیت در مورد اموال و دارایی همواره مد نظر من بوده است و نامه آن را هم امضا کردم. 

وی قدرت چانه زنی، نفوذ کلام، اقتدار و... از دیگر خصوصیات نماینده نام برد و گفت: برای گرفتن حق مردم باید از همه تواناییها استفاده کرد.موحد افزود: با حفظ اقتدارم با همه دولتها کار کردم و مسئولان و وزرا را به استان آوردم.

وی داشتن تیم مجرب برای نماینده را اساس کار عنوان و تصریح کرد: تیم من آماده است و برنامه نیز تدوین شده است تا بعد از پیروزی اجرایی شود. 

موحد گفت: با برنامه و چشم اندازی روشن برای برون رفت از این وضعیت آماده ام، همانگونه که در آن ۱۶ سال مدیریت کردم.

وی گفت: نیروها را زمانی در وزارتخانه ها به کار گرفتم که دولتها از نظر فکر ی با من هماهنگ نبودند اما قدرت چانه زنی و نمایندگی بنده به گونه ای بود که سعی کردم مشخص کنم من موحدم و مقتدر هستم. 

موحد با اشاره به اینکه هر جا فریاد زدم برای مردم به نتیجه رسیدم عنوان کرد:  پروژه دهدشت _ پاتاوه با زور و فشار موحد اجرایی و اعتبار آن تصویب شد.

پروژه پتروشیمی و تملک اراضی برای آن و سیمان سپو از دیگر پروژه هایی بود که موحد نام برد و افزود: این پروژها با همت و تلاش من تصویب شدند و کارهای اولیه آنها آغاز شد.

وی گفت: شهر دهدشت با آن قدمت تاریخی به شهر اروح تبدیل شده است و این حق مردم دهدشت نیست و من با لطف خدا با برنامه ای که تدوین کرده ام حرکت جدیدی برای برون رفت از این شرایط آغاز خواهم کرد. 

موحد تاکید کرد: ما از پتانسیلهای فراوانی برخورداریم و به عنوان مثال با توسعه گردشگری می توان اشتِغالزایی زیادی ایجاد کرد و با کمک مردم ولطف خدا، ان شاالله پروژهای بلاتکلیف را سرو سامان خواهم داد. وی افزود: در حوزه راه، باید گچساران و چرام را به دهدشت _ پاتاوه وصل کنیم.

موحد ضمن تشکر از همه ایلات خصوصا ایل بویراحمد عنوان کرد: آنها ثابت کردند موحد از بویراحمد و در خدمت بویراحمد است و در طول این چند روز شاهد همایشهای بی نظیری از طوایف گوناگون بودیم.

وی با تاکید بر اخلاق مداری از همه دست اندکاران و مسئولان اجرایی استان تشکر نمود و اظهار کرد: قلب من به عشق مردم کهگیلویه می تپد.

نام:
ایمیل:
* نظر: