به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۶۷۴
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
تاج گردون؛
همایش حامیان غلامرضا تاجگردون روستای چاه تلخ بخش بوستان واقع در شهرستان باشت  با حضور  هوادرانش برگزار شد.

به گزارش خبردنا،"غلامرضا تاجگردون " نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چاه تلخ باشت گفت؛ فضای انتخابات است و مردم در ۲ اسفند حماسه دیگر را خلق خواهند کرد و آنچه شایسته خودشان هست انتخاب می‌کنند.

وی گفت: فرایند وکیل شدن در شهرستان‌های باشت و گچساران در ادوار گذشته یک فرآیند تکوینی بود است بیش از آن چیزی تصور می‌شود این فرآیند را نشان می‌دهد. تا حالا سابقه نداشته است که این همه همایش با گستردگی ما برگزار کنیم.

تاجگردون گفت؛ چرا این همه انتخابات در این دو شهرستان باشت و گچساران در سایت‌ها و آنتن‌های داخلی و خارجی است. نمی‌دانم چرا دستمال بازی و رقص ما حرام است، ولی بقیه حلال است؟

وی ادامه داد: چند روز پیش در لار همایشی برگزار شد که گفتن تاج گردون هزینه میلیاردی کرده و من نمی‌دانم چه کسی آن را هزینه کرده است و می‌گویند آقای تاجگردون این‌هایی که دور تو هستند یاران نانی تو هستند.

تاجگردون گفت: امروز در بین ما از طایفه‌های دیگر در این جمع حضور دارند، جوانان ما فهمیدند که آدم دزدی هم فایده ندارد، انسان پیروز هیچ وقت با لشکر شکست خورده در نمی‌افتد.

وی تصریح کرد: اگر تاجگردون بخواهد پاسخ دهد خیلی‌ها در این باتلاق گیر می‌افتد که با شنیدن این چند بیت فردوسی منصرف شدم، ۲۹۰ نفر نماینده که در تهران می‌خواهند لیست می‌دهند و می‌گویند که باید فلانی نباشد، جدیدا هم یک پرونده ۳۰۰ میلیون یورویی در مورد پتروشیمی گچساران علیه من ساخته اند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: آن‌هایی که نمی‌ترسند و می‌دانند ما کی هستیم، من بعنوان وکیل احساس می‌کنم که این مردم چه می‌خواهند باید جرات داشته باشیم و اصالت خودمان را فریاد بزنیم در سال قبل که هواپیمای آسمان به کوه دنا برخورد کرد که جا دارد یادشان را گرامی بداریم و من داخل مجلس آن فریاد لر بودن را به زبان آوردم.

تاجگردون در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در چهارسال پیش واژه زیبای میرشکار از همین روستا شروع شد شاید خیلی‌ها و خودم از این واژه هم راضی نباشم. شما انسان‌های بزرگی هستید ما در این کار بزرگ باهم هستم و فردا در گچساران همه چیز را خواهم گفت.

وی ادامه داد: شما می‌دانید سست شدن یعنی چه شما می‌دانید به عقب برگشتن یعنی چه، ما مقاومت می‌کنیم برای رفتن نه برای ماندن باید بدانیم اوضاع از چه قرار است، بمب هیروشیما را می‌دانید چی شد و آن بمب را بعضی‌ها به شهر باشت زدند که حتی هنرمند شهر من باید با ترس و لرز بنوازد.

تاجگردون گفت؛‌ای مردم هر جا کوچک را بزرگ می‌کنند، ولی شما نگذارید بزرگتان را کوچک کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: