به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۶۸۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
اصولگرایان در تهران به لیست واحد رسیدند
سرانجام پس از دومین روز مذاکرات فشرده میان اصولگرایان، وحدت بر روی یک لیست واحد به سرلیستی محمدباقر قالیباف برای انتخابات مجلس حاصل شد.

خبردنا: با نگاهی به اسامی عنوان شده، نام فرزندان نخبه و شایسته استان کهیلویه و بویراحمد در لیست اصولگرایان منتسب به "‌محمدباقر قالیباف " مشاهده نمی شود.

" دکتر مجتبی ثابتی دشمن زیاری " از جوانان متین، اخلاق مدار و خوش آتیه استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از این در لیست اصولگرایان تهران دیده می شد اما با وحدت جبهه پایداری با قالیباف، نام " دکتر مجتبی " از لیست تهرانی ها خط خورده است.

گفته شده " غلامعلی حداد عادل " و " مرتضی آقاتهرانی " نقش تاثیرگذاری در ارائه این لیست داشته و بعد از نهایی شدن لیست از مردم تهران خواسته اند به این کاندیداها رای دهند.

حذف کاندیداهای کهگیلویه و بویراحمدی در لیست اصولگرایان تهران نشان داد که فعالان سیاسی اصولگرای این استان هیچ نقش و تاثیری در مرکز نداشته وگرنه نباید " دکتر مجتبی ثابتی دشمن زیاری " به این راحتی از لیست کنار گذاشته می شد.

علاوه بر " دکتر مجتبی ثابتی دشمن زیاری" ، " دکتر ستار هدایتخواه " نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در خانه ملت و " دکتر سیدیعقوب زراعت کیش " دیگر فعال سیاسی اصولگرای گچساران و استاد دانشگاه تهران نیز به " آب خوردنی " حذف می شدند.

چهره های تکراری در لیست قالیباف نشان می دهد اصولگرایان تهران همچنان با بدنه ای فرسوده قصد اداره مجلس یازدهم را دارند که اغلب آنان با " گام دوم " در تعارض هستند.

حذف فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد از لیست قالیباف از ارزش این عزیزان کم نمی کند اما تاسف مردم این استان را برانگیخته است.

اسامی فهرست نهایی به این شرح است:

محمدباقر قالیباف

زهره الهیان

فاطمه رهبر

سمیه رفیعی

فاطمه قاسم پور

زهره لاجوردی

بیژن نوباوه

سیدرضا تقوی

سیدمحمود نبویان

مرتضی آقاتهرانی

سیدمصطفی میرسلیم

رضا تقی‌پور

غلامحسین رضوانی

الیاس نادران

سیدمحسن دهنوی

سیدنظام الدین موسوی

علی خضریان

مالک شریعتی

روح‌الله ایزدخواه

مجتبی توانگر

مجتبی رضاخواه

مهدی شریفیان

سیداحسان خاندوزی

ابوالفضل عمویی

احمد نادری

اقبال شاکری

محسن روح الامینی

عزت‌الله اکبری تالارپشتی

محسن پیرهادی

سیدعلی یزدی‌خواه

نام:
ایمیل:
* نظر: