به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۶۸۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین "خبردنا" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را نقد کنید.

خبردنا - مهندس مهدی روزبهان؛ در شرایطی به استقبال انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ میرویم که مثل سایر مناطق کشور معشیت دغدغه اول مردم منطقه ماست و در شرایط کنونی نیاز به فردی فراجناحی برای برون رفت از منطقه می‌باشد.

منطقه کهگیلویه بزرگ گاهی آبستن تنش‌های سیاسی و اجتماعی است که منشاء آن در جریانات سیاسی است و زمانی این تنش اوج می‌گیرد که انتخاباتی انجام شود و هر چند در انتخابات معمولا احساسات دخیل است و در نهایت مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و پای صندوق رای بهترین شرایط را برای کشور رقم می‌زنند.

اصلاح طلبان بدلیل اعمال نظارت‌ها فرصت پیدا نشد کاندیدایی در عرصه رقابت انتخاباتی کهگیلویه بزرگ داشته باشند و باید هوشیار باشند و نگذارند به دلیل واقع بینانه و فاصله گیری از واقعیت سیاسی و با نوعی از رفتار‌های ایدئالیستی عرصه سیاست را برای حضور خود تنگ کنند و باید به مقتضای شرایط تدبیر و تصمیم سیاسی بگیرند.

و، اما اصلاح طلبان واقعی در کهگیلویه بزرگ می‌دانند در دوره‌های که اختلاف درون حزبی در کهگیلویه بزرگ سوء استفاده می‌شد در همان زمان مدیران و نخبگان شهرستانی و استانی با تفکر اصلاح طلبی دچار فشار از سمت نماینده وقت جهت برکناری بوده اند.

به نظر با توجه به سابقه‌ای که از جناب موحد هست، نتوانسته در همراه کردن اصلاح طلبان به موفقیت برسد و باید منتظر باشیم ببینیم در وقت اندک مانده تا روز انتخابات از چه پروژه‌ای برای تحقق هدف خود استفاده می‌کند!که متاسفانه در نطق انتخاباتی خود پا را فراتر گذاشته و اصلاح طلبان و مردم را نافهم خطاب می‌کند.

در سمت دیگر رقابت انتخاباتی اصلاح طلبان کهگیلویه به دور از هر گونه تفکر جناحی مورد حمایت نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ جناب هاشمی پور واقع شده اند که تفکری اعتدالی و فراتر از تفکر اصلاح طلبی و اصولگرایی در منطقه داشته، و جناب هاشمی پور بیشتر از اینکه یک اصول گرا باشد یه اعتدال گراست با تفکر سازندگی.

و به همین خاطر به نظر می‌رسد با توجه به پتانسیل‌های بالای جناب هاشمی پور در کمک به توسعه منطقه و پیگیری کار‌های بزرگ عمرانی و عام المنفعه و رفتار‌های اعتدالی ایشان اجماع اصلاح طلبان حول محور ایشان شکل گرفته.

و با توجه به توصیه بزرگان و دلسوزان نظام در برهه فعلی بنا به شرایط حساس کنونی اولویت تمام نیرو‌ها و نهاد‌های کشوری در راستای جلب اعتماد و مشارکت مردم و برگزاری با شکوه انتخابات می‌باشد.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عدل
|
United Kingdom
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
1
اصلاح طلبان از جبهه پایداری حمایت نمیکنن برادر خودت قیم یه جریان سیاسی منظور نفرمایید تحلیل آبکی شما جواب نداده و نمیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
1
نظامی و اعتدال و اصلاحات گذاشتن این کلمات کنار هم خیلی سخت
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
1
1
سلام
از طرف خودت حرف بزن
ما اصلاح طلبان حسابمون جداست.
اگه میخوای از جناب هاشمی حمایت کنی این روشش نیست و کور خوندی
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
1
0
قطعا همه اصلاح طلبان برای شکست و بایگانی ابدی موحد هم صدا خواهند شد و در روزهای اخیر موج این جریان راه افتاده....
نام:
ایمیل:
* نظر: