به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۶۹۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
امید است با وحدت و اتحاد مثال زدنی شاهد حضور همه کاندیدا‌های کهگیلویه و بویراحمدی در مجلس باشیم.

خبردنا - عادل علیبازی: کمتر از ۴۸ ساعت از شروع اخذ آرا فرصت باقی است و آخرین تلاش‌ها برای جمع آوری آرا مردم از سوی کاندیدا‌ها ادامه دارد.

در فضای سرد پایتخت حضور تعدادی از کهگیلویه و بویراحمدی‌های مقیم تهران بعنوان کاندیدا‌ها در تهران فضای گرمی به دورهمی‌های هم استانی در این کلان شهر داد.

هرچند با کنار گذاشتن دکتر ثابتی از لیست ائتلاف اصولگرایان غمی سنگین بر خیمه کهگیلویه و بویراحمدی‌های مقیم تهران نشسته، اما بایدپذیرفت همچنان تعدادی از هم استانی‌ها در عرصه رقابت حاضر و فعالند.

آقایان‌" وکیلی، دانشی، هدایتخواه، سعیدی، خادمی، فدایی و تقوی مطلق " همچنان در صحنه حضور جدی دارند و می‌طلبد همه عزیزان هم استانی مقیم تهران با تمام توان برای پیروزی همه این عزیزان تلاش نمایند.

نگارنده ضمن پذیرش نقد‌ها و گلایه‌های بسیاری که هم اکنون هم استانی‌ها و‌زاگرس نشین‌ها دارند و البته که خود پیشگام بسیاری از نقد‌ها بوده و است، اما با درک شرایط موجود پایتخت و مشارکت پایین در تهران که این فرصت را برای موفقیت‌های فرالیستی یا قومیتی بهتر از گذشته فراهم می‌نماید ضمن وارد دانستن گلایه‌ها و نقد‌ها از همه عزیزان می‌خواهد با کنار گذاشتن گلایه‌ها و نقد‌ها در این‌۴۸ ساعت همه بار دیگر پرشور به میدان آمده و به یاری فرزندان استان بشتابیم.

امید است با وحدت و اتحاد مثال زدنی شاهد حضور همه کاندیدا‌های کهگیلویه و بویراحمدی در مجلس باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: