به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۶۹۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

خبردنا؛ پس از انصراف قطعی دو کاندیدای کهگیلویه و بویراحمدی در تهران سومین کاندیدای پایتخت نشین نیز از ادامه این کارزار انصراف داد.

به گزارش"خبردنا"، رهام یزدان پناه یکی دیگر از کاندیداهای هم استانی بود که با انتشار متنی از رقابت های انتخابات مجلس یازدهم رسما انصراف خود را اعلام کرد.

متن این یادداشت به شرح زیر است؛

  بسم الله الرحمن الرحیم


فرماندار محترم تهران جناب آقای فرهادی سلام علیکم.

با سپاس به درگاه خداوند سبحان و سلام بر ارواح پاک شهیدان اسلام و ایران و آرزوی بهروزی و سربلندی برای ملت بزرگ ایران و خدمتگزاران راستین ایران اسلامی.

احتراماً، اینجانب رهام یزدان پناه، نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس، انصراف قطعی خود را از ادامه رقابت در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام میدارم.لازم میدانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه نهادها، سازمانها و افراد خدومی که در شاُن جمهوری اسلامی ایران و ملت متمدن و ریشه دار ایران ظاهر شدند و در انجام مراحل مختلف انتخابات مشارکت داشته اند بویژه از شورای محترم نگهبان قانون اساسی، هیئت های نظارت و اجرایی، نهادهای امنیتی و انتظامی و قوه قضائیه اعلام نمایم.

اینجانب از ملت کهنسال و نجیب ایران که در همه دورانها و بزنگاههای مختلف تاریخی با حضور فعال خود، عظمت ایران را به رخ جهانیان کشیده اند و بصورت ویژه از یکایک کسانی که در این مدت اینجانب را برای کاندیداتوری مجلس تشویق و همراهی نمودند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم. از خداوند سبحان برای این مردم فهیم و تاریخ ساز، آرزوی بهترین ها را دارم.


هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یار باد                              هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد

هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی                          هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد.

با بهترین آرزوها

فرزند کوچک ایران بزرگ

رهام یزدان پناه

نام:
ایمیل:
* نظر: