به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۷۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین "خبردنا" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را نقد کنید.

خبردنا _ مهندس مهدی روزبهان: سخنرانی‌ها و برنامه‌های انتخاباتی کاندیدا‌های مجلس به پایان رسید.
 
برای اینجانب که زادگاهی کهگیلویه‌ای دارم و علی القاعده علاقمند به توسعه زادگاهم هستم پیگیری برنامه‌های دو کاندیدای اصلی بسیار مهم بود و از این مهم‌تر برنامه‌های آقای موحد بود که میخواستم بدونم با چه برنامه‌ای برای توسعه شهرستان آمده!

هرآنچه در تمام سخنرانی‌های او شنیدم و دنبال کردم برنامه نبود چراکه برنامه دارای تعریفی خاص براساس استانداراد‌های ویژه و همراه با بودجه پیشنهادی و زمان مشخص و کاملا مصداقی و موردی است که با کمال تاسف باید گفت در هیچ کدام از برنامه‌های جناب موحد چیزی با شاخص‌های برنامه‌ای ندیدم و آنچه گفته شده جز شعار نبود!

موحد در سخنرانی اش در چرام از توسعه باغات سخن می‌گوید، اما نمی‌گویید آب این باغات را از کجا تامین خواهد کرد؟ در چرام از فعال کردن شهرک صنعتی بردیان می‌گوید و ایجاد هزار شغل، اما نمی‌گوید با کدام سرمایه گذار و براساس کدام فرمول؟

موحد در سرفاریاب از توسعه گردشگری سرفاریاب می‌گوید، اما گویا نمی‌داند در مسیر کوهستانی اش هشت نفر از یک خانواده باهم کشته می‌شوند؟

موحد در بهمیی از اتحاد اصولگرا و اصلاح‌طلب می‌گوید و البته نمی‌گوید چگونه و صدالبته که به عملکردش درباره اصلاح‌طلب‌ها هیچ اشارتی نمی‌کند.

موحد از رفع محرومیت‌ها می‌گوید، اما نمی‌گوید چگونه و این‌ها برنامه نیستند جناب موحد، این‌ها شعار‌های خوش رنگ و لعابی هستند که سال‌ها شعور و شعور ما را نشانه گرفته اند.

خطابم به جوانان کهگیلویه بزرگ است که اگر توسعه می‌خواهید باید برنامه بخواهید و یقین بدانید بدون برنامه همین خط باطل ۱۶سالی که به نفهمیدن متهم شدیم ادامه خواهد داشت.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
0
سوم بیا تا برنامه بدیمت
خخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
0
جوان که برنامه نداشت.. الان که پیر شده میخوای برنامه داشته باشه..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
0
شیرمادرت حلالت جناب مهندس روزبهان
نام:
ایمیل:
* نظر: