به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۷۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
اکنون با پایان یافتن زمان تبلیغات انتخابات، تیم تحریریه "خبردنا" همچون سایر مردم استان و کشور عزیزمان ایران آماده آغاز رأی گیری برای حضور در انتخابات و انتشار حماسه حضور مردم همیشه در صحنه استان است.

خبردنا؛ با پایان یافتن زمان رسمی تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مردم همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد برای خلق حماسه‌ای دیگر با کلید واژه مشارکت حداکثری آماده شده تا بار دیگر سرافکندگی را برای دشمنان نظام اسلامی رقم بزنند.

بنابر فرمایش مقام معظم رهبری هر کس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رای حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان بار دیگر به منصه ظهور برسد.

مردم همیشه درصحنه پس از تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا و خلق حماسه‌ای پرشور در ۲۲ بهمن، اکنون آماده هستند تا با حضور در پای صندوق‌های رای خیال خام دشمنان برای کاهش این حضور را نقش برآب کنند.

مردم با حضورشان در پای صندوق‌های رای در واقع به اصل نظام اسلامی و اصل اسلام رای می‌دهند و حمایت خودشان را بعد از ۴۱ سال، قدرتمندتر از گذشته به جهانیان نشان خواهند داد، درزمان حاضر سخت‌ترین تحریم‌ها علیه ملت ایران توسط دشمنان اعمال می‌شود و دنبال این هستند که مردم را از نظام نا امید کنند بنابراین مشارکت حداکثری بیانگر تداوم پایبندی مردم به آرمان‌ها و اهداف اصیل انقلاب و امام (ره) است.

پیام خارجی مشارکت حداکثری مردم این است که مردم در جمهوری اسلامی از آزادی و استقلال برخوردارند و خودشان در تعیین سرنوشت کشور نقش اصلی را ایفا می‌کنند بنابراین پذیرای نظرات و خواست قدرتی نیستند.

برای داشتن مجلس قوی باید کشوری قوی داشت که یکی از تأثیرات مهم انتخابات تأثیر آن بر اقتدار ملی است وبنابرفرمایش مقام معظم رهبری یکی از مولفه‌های ایران قوی حضور حداکثری در عرصه‌های مشارکتی از جمله انتخابات است.

انتخابات مجلس، اما با توجه به ماهیت منطقه‌ای و استانی، تبدیل به کارویژه‌ای برای رسانه‌های محلی هم شده است.

در این میان سایت‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد تا کنون در تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی نقشی متفاوت و تعیین‌کننده داشته اند.

این سایت‌ها و خبرگزاری‌های محلی به دلیل قرابت و همزیستی با مردم دستاورد‌ها و نتایج چشم‌گیری را در همراهی و مشارکت مردم استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از برنامه‌های سیاسی و فرهنگی رقم زده اند.

در میان سایت‌ها و خبرگزاری‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد پایگاه خبری "خبردنا"، به عنوان یکی از پر مخاطب‌ترین و تاثیر گذارترین سایت‌های محلی این استان از چند هفته پیش از شروع تبلیغات انتخابات تا پایان آن با در نظر گرفتن منافع ملی و بدون از جانب داری از کانایی خاص به اقدام به انتشار نشست‌ها، مناظرات و نطق‌های انتخاباتی کاندیدا‌های هر سه حوزه انتخابیه استان نموده است.

اکنون با پایان یافتن زمان تبلیغات انتخابات، تیم تحریریه "خبردنا" همچون سایر مردم استان و کشور عزیزمان ایران آماده آغاز رأی گیری برای حضور در انتخابات و انتشار حماسه حضور مردم همیشه در صحنه استان است.
 
در این میان لازم است ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان برای پوشش شبانه روزی این انتخابات، از مسئولین ستاد انتخابات استان در راس استاندار و معاون سیاسی وی ؛ دستگاههای نظارتی و امنیتی و دادستان جوان  پرانرژی و فعال مرکز استان جناب آقای سیدعلی ملک حسینی تقدیر و خسته نباشید ویژه داشت.

امیدواریم با پایان یافتن انتخابات و تعیین نماینده‌های سه حوزه انتخابیه استان شاهد توسعه و پیشرفت روز افزون استان چهارفصل کهگیلویه و بوراحمد باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: