به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۷۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد؛
وی گفت: سوخت تمام موشک‌ها و تجهیزات دفاعی ما مشارکت مردم است و اراده هاست که موشک‌ها را شلیک می‌کند.

خبردنا؛ رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشارکت مردم در انتخابات به عنوان موتور پیشران برای مسئولین و انگیزه بخشی به مدیران انقلابی خواهد بود و جهت گیری تازه در حرکت کشور ایجاد می‌کند.

به گزارش"خبردنا" ؛ "شهرام مهدوی مطلق"  افزود: حرکت انقلاب و نظام به سمت پیشرفت و توسعه است و هر چه میزان مشارکت در انتخابات بیشتر باشد این مشارکت به عنوان موتور پیشران برای مسئولین و انگیزه بخشی به مدیران انقلابی خواهد بود و جهت گیری تازه در حرکت کشور ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند، اظهار کرد: این مجلس می‌تواند در یک دهه آینده انقلاب و گام دوم موثر باشد.

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید بین اصل نظام و عملکرد‌ها تفکیک قائل شویم و کاستی از عملکرد‌های مدیران است و از اصل نظام نیست و در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم.

مهدوی مطلق با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند سوخت موشک‌هایی که به عین الاسد پرتاب شد حضور مردم بود، ادامه داد: سوخت تمام موشک‌ها و تجهیزات دفاعی ما مشارکت مردم است و اراده هاست که موشک‌ها را شلیک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب و رای دادن با در نظر گرفتن وجدان خود، توجه به ملاک‌هایی که مقام معظم رهبری و آموزه‌های دینی درباره انتخاب درست مشخص کرده اند، نزدیک بودن به مردم، عدم اشرافی‌گری و اهل شفافیت و پاسخگویی بودن از جمله ویژگی‌های انتخاب درست در انتخابات است.
نام:
ایمیل:
* نظر: