به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۶۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

خبردنا - ضرغام علی بازی؛ شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان میزبان خوبی برای ویروس کرونا بوده و از آن بعنوان شهرستان بحران زا یاد می شود.

به گزارش خبردنا، اگرچه نگرانی ها از روند بیماران کرونایی در شهرستان چرام روبه افزایش بوده و از سویی خود مسوولان مرتبط نیز به این موضوع اذعان دارند اما سوال اینجاست که چرا برای جلوگیری از روند گسترشی آن اتفاق خاصی رخ نداده است.؟

مردم شهرستان براحتی در تردد روزانه بوده و اصلا انگار این شهرستان هیچ بیمار کرونایی ندارد و این در حالیست که از هشت بیمار فوت شده یک بیمار مربوط به چرام بوده است.

خبری از قرنطینه ها نیست، ادارات با بالاترین حجم پرسنلی مشغول به فعالیت هستند، بازار مثل همیشه باز و متاسفانه انتشار ویروس کرونا در این شهرستان به سرعت باد منتقل می شود.

چرام بی حصار اکنون جولانگاه ویروس کرونا شده و سوال اساسی که اکنون از سوی دلسوزان شهرستان چرام طرح می شود این است که مگر می شود چرام آزمایشگاه انتشار ویروس کرونا باشد و مردم آن از این موضوع اطلاعی نداشته باشند؟

مردم شهرستان چرام از دستگاههای نظارتی و قضایی مصرانه خواهش می کنند که به موضوع ویروس کرونا در این شهرستان ورود نموده و با مسوولان بی تدبیر برخورد قاطع قانونی شود.

شورای ستاد کرونا در این شهرستان مدت هاست صدای آژیر خطر را بصدا درآورده اما مشخص نیست چرا ویروس کرونا اینگونه بر سر چرام می آورد.

مردم شهرستان چرام از سایر هموطنان خود می خواهند که به این سرزمین زیبا مسافرت نکنند زیراکه ممکن است آخرین مسافرت آنان باشد و مرگ را تجربه کنند.

سرزمین زیبایی ها این روز جولانگاه نبرد نابرابر با ویروس کرونا شده و احتمال مرگ گسترده مردم این شهرستان در صورت اجرا نکردن تدابیر ویژه وجود دارد.

اطلاعیه شماره 24
مورخه 19 فروردین 99


افزایش آمار بیماران کرونایی چرام

 

« همشهریان عزیز »


ضمن عرض سلام

به اطلاع میرساند ؛ بر اساس آخرین آمار ارسالی( 3 ) مورد جدید ابتلای به بیماری به این مرکز اعلام شده است .

با احتساب به آمار اعلام شده ی امروز مجموعا تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان چرام به 25 نفر رسیده است.
نتایج سایر نمونه های ارسالی متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید .


با ما همراه باشید

ستاد مبارزه با کرونا ( چرام )

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
خفه شو اینا از قبل گرفبل چرا دنبال اشوب و محدودیتی چه سودی داری مر نا حسابی تو خونه موندن بیشتر از این در توان نیست گرسنه ایم چیزی نداریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
بی توجهی تا کی چرا تدابیر سختر ومهم تری اندیشیده نمیشود چرا خیابانها ومعابر شهر خیلی کم ضدعفونی می شوند
نام:
ایمیل:
* نظر: