به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۴۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد:
محمدی تبار تصریح کرد: ۲ فروند بالگرد ارتش هم در استان همجوار آمادگی دارند و برای کمک به عملیات با مسولان هماهنگی شده است.

خبردنا: مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آتش سوزی جنگل های گچساران به طور کامل مهار نشده است، گفت: در حال حاضر ۲ فروند هواپیمای آب پاش هوافضای سپاه در عملیات حضور دارند و تا امروز سورتی داشتند.

به گزارش"خبردنا"وحید محمدی تبار با بیان این مطلب افزود: سپاه استان و تیپ ۴۸ فتح برای اطفا کامل حریق اعلام آمادگی و پشتیبانی کرده اند.

وی گفت: بنا به دستور استاندار محترم تا اطفای کامل حریق در گناوه لری و خونگه بنار عملیات با فرماندهی مدیریت بحران استان ادامه خواهد داشت.

محمدی تبار افزود: ۲ فروند بالگرد ارتش هم در استان همجوار آمادگی دارند و برای کمک به عملیات با مسولان هماهنگی شده است.

مدیرکل بحران استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نیروهای مردمی و جوانان خودجوش و تیم ها و باشگاههای ورزشی شهرستان هم برای حضور در عملیات اطفای حریق اعلام آمادگی کردند.

این مسئول تاکید کرد: منابع طبیعی موظف است تا ساعت 16 امروز منطقه را پایش کامل نمایند و در میدان اطفا نیروها را ساماندهی کند تا اینهمه امکانات و نیروی انسانی که دولت و نظام فراهم کرده است بتوانند در کنترل آتش سوزی موثر تر واقع بشوند.

وی گفت:ادارات امور عشایر، محیط زیست و جهاد کشاورزی شهرستان گچساران موظف است کلیه نیروها و پرسنل خود را راس ساعت ۱۶ جهت شرکت در عملیات جلو فرودگاه شهید امید بخش گچساران فراخوان نماید

محمدی تبار افزود؛ اداره کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خود مسوول داشته و مدیران از انجام هرگونه مصاحبه در ارتباط با بحران هایی مانند آتش سوزی ارتفاعات خامی گچساران با رسانه ها خودداری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: