به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

خبردنا : انتخابات مجلس دهم در همه جای ایران تمام شده بجز در کهگیلویه بزرگ !

به گزارش " خبردنا " ، در این انتخابات سردار " عدل هاشمی " با قدرت توانست پیروز قاطع این ماراتن شود اما عده ای که گویا نمایندگی مردم را ارثیه فامیلی خود می دانستند هنوز در شوک شکست بسر برده و هر روز کودکان رسانه ای خود را به تخریب منتخب محبوب کهگیلویه بزرگ تشویق می کنند .

به مدد رشد تکنولوژی و امکان راه اندازی سریع سایت اینترنتی شاهد رشد قارچ گونه سایت های خبری بعضا بی شناسنامه ای در استان هستیم که جز فحاشی و تخریب و انتقام گرفتن از رای مردم با تخریب منتخب آنها در مجلس دهم چیزی در چنته ندارند .

از هشت اسفند 94 برخی ورشکسته های سیاسی و طفیلی های رسانه یشان با قصد تشویش ذهن منتخب محبوب کهگیلویه بزرگ قصد به حاشیه بردن آن را داشتند که سردار هاشمی با درایت و تیزهوشی سیاسی در سخنرانی های پس از پیروزی تاکید کرد  : هیچ کسی نمی تواند مرا به حاشیه ببرد و فقط به فکر کار کردن برای مردم هستم .

رسانه های ورشکسته سیاسی و کودکان فکری فعال در آن ( کودک نه از نظر سن که از نظر نابلدی در کار ) که قافیه را در انتخابات باخته دیده بودند با تحریف مطالب ارایه شده از سوی " تاج گردون " و سردار " هاشمی " در سخنرانی های مختلف قصد داشتند بین میرشکار و امیر کبیر اختلاف بیندازند که با هوش ذاتی این دو عزیز نقشه این کودکان 40ساله ! نقش برآب شد .

وقتی با نهیب و تکذیب " تاج گردون " تیرشان به سنگ خورد سعی در تحریف مطالب سردار هاشمی داشتند که با بی اعتنایی وی باز شکست خوردند و دیدند که سردار رشید اسلام و امیر کبیر کهگیلویه بزرگ عاقل تر از ورشکستگان سیاسی است که در بازی جنگ روانی چهارکودک نوظهور در سایت های گمنام بازی کند !

سردار بی اعتنا به تخریب ها و با تمرکز بر رفع مشکلات بجای مانده از سالهای عملکرد گذشته گان تلاش می کند و البته دشمنان به رای مردم کهگیلویه بزرگ به هر بهانه ای قصد تخریب و تضعیف روحیه وی را داشتند زهی خیال باطل که این فرزند کارکشته کهگیلویه بزرگ به تحلیل های آبکی آنها و تخریب های کودکانه آنها می خندد .

در آخرین تحلیل کودکانه تیم تخریب چی ! ورشکسته سیاسی مثلا آمده اند که خبرخوش سردار هاشمی برای پتروشیمی دهدشت را که در " خبردنا" منتشر شده بود نقد کنند .

در نقد این کودکان 40ساله رسانه ای آمده است :

تکذیب دیدار سردار عدل هاشمی با مسئولان پتروشیمی


"یکی از جوانان و کارمندان هم استانی شاغل در یکی از شرکت های پتروشیمی تهران نسبت به خبر چند روز قبل عدل هاشمی که در سایتهای خبری و تکذیبیه2کانال ایشان منتشر شده بود واکنش نشان داد و سخنان سردار هاشمی را نوعی فریب مردم خواند!

این مهندس کهگیلویه ای در شبکه اجتماعی اینستا گرام خود آورد است:

روزهای اول نمایشگاه در میان خبرهای خوشی که در حوزه صنایع پتروشیمی شنیدم، خبر تسریع در روند اجرایی طرح پتروشیمی دهدشت خیلی خوشحالم کرد این خبر که از سوی کانال تلگرام نماینده منتخب شهرستان پخش شد و تمام فضای رسانه ای استان را دربر گرفت همین خبر باعث ترغیبم شد تا از غرفه دوستان عزیزم در شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بازدید داشته باشم.

اما متاسفانه بعد از گپی یک ساعته با دوستان، کارشناسان و مدیران این مجموعه که داشتم متوجه شدم که خبر پخش شده کذب است…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی جمع کلی خندیدن از این تبلیغاتو مدیر طرح ها گفت آقای هاشمی اینجا که بود همش به فکر عکس گرفتن با مدیران پتروشیمی بود و شاید ۲ دقیقه در مورد مشکلات فنی و مالی طرح صحبت نکرد و به ایشون گفتیم اگر مشکلات طرح پتروشیمی دهدشت برطرف شود باید قول ۳ تا ۴ سال آینده به مردم داد.آیا براستی هدف نماینده منتخب فقط عکس گرفتن و گول زدن مردم در شرایط بعد از انتخابات است؟؟
و استفاده از فضای مجازی برای دور زدن قول هاش است؟؟کسی برای من جوابی داره!!!؟

در پایان آقای هاشمی استدعا دارم برای پیشرفت متوازن و توسعه همه جانبه در شرایط موجود و رکود اقتصادی گسترده در سطح کشور، طرح استراتژی توسعه(اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی و …) در مورد متدلوژی برنامه ریزی استراتژیک پیامدنگر در سطوح مختلف داشته باشید و از دید تبلیغاتی به قضیه پتروشیمی دهدشت نگاه نکنید و مطمعنا به دلیل آشنا نبودن شما با مبانی توسعه و نداشتن تفکر استراتژیک با شکست مواجه خواهی شد.

قابل ذکر است مهندس عدل هاشمی چند روز قبل خبر از دیدار با مسئولین شرکت ملی پتروشیمی و وعده ی خبرهای خوش تا چند ماه آینده برای پتروشیمی دهدشت داد.

 پاسخ :

برای پاسخ به این تخریب ها باید از زبان امام صادق (ع)  گفت که فرمودند: الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقی. " خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها آفرید."
 
کودکان رسانه ای ورشکسته گان سیاسی تیتر می زنند" تکذیب دیدار سردار عدل هاشمی با مسئولان پتروشیمی " و سپس به نقل از زبان مثلا یک مهندس ناشناس  در تلگرام !! آورده اند که چنین دیداری انجام نشده و سپس ادامه می دهند " دیدار انجام شده ولی عکس گرفته و اصلا درباره پتروشیمی صحبتی نشده " ! معلوم نیست دیدار انجام شده یا نشده ؟! اگر دیداری شده که انجام شده چرا تیتر تکذیب دیدار سردار هاشمی با مسئولان پتروشیمی می زنند ؟!

کودکان رسانه ای ورشکسته سیاسی نشان داده اند معنی کلمه تکذیب را نمی فهمند یا عمدا دست به تخریب می زنند که مردم خود بهترین داور هستند.

این افراد نمی دانند که تکذیب باید از سوی یکی  از طرفهای خبر منتشر شود نه مهندس ناشناس تلگرامی !

سردار هاشمی در روز تعطیل و با استفاده از فرصت نمایشگاه با مهندس نژاد سلیم مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس دیدار و درباره پتروشیمی دهدشت  مقتدرانه اظهار نظر و خواستار حضور فعال تر این هدینگ شد که با واکنش مثبت مسئولان این هلدینگ قرار است بزودی اقدامات اولیه فراموش شده 1000روزه انجام گردد .

این افراد بجای تخریب های کودکانه خوب است سوال کنند چرا وعده های برخی آقایان در دوران شعار هایشان را فراموش کرده اند ؟!

چرا عده ای دوست ندارند کهگیلویه توسعه یابد و همیشه در محرومیت باشد ؟ مردم باید بدانند چه کسانی به زادگاه ما خدمت و چه کسانی کمر به خیانت کهگیلویه بسته اند ؟

نام:
ایمیل:
* نظر: