به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۲۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
هر چند این اظهار نظر سیاسی همانند اظهار نظر برخی سیاسیون کشورمان تنها در یک حد اظهار نظر بوده اما این گونه اظهاراتی که مردم خلاف آن را بخوبی می دانند تنها جایگاه گوینده را نزده شنونده عاقل تنزل داده و می دهد البته تحریم های ایران قطعا برای روسیه ای که در 12 سال نبرد هسته نقش "شریک دزد و رفیق قافله " را بازی می کرد و به تمامی قطعنامه های تحریم های ظالمانه علیه کشورمان رای مثبت داده و منافع تعویق افتتاح نیروگاه اتمی بوشهر بر کسی پوشیده نیست قطعا نعمت بوده و سبب توانمند شدن کشور جناب نظروف شده است
خبردنا : در حالیکه تمامی مسولان ایران تحریم های غرب علیه کشورمان را ظالمانه و سدی مانع توسعه این کشور می خوانند استاندار استان " امسک " روسیه این تحریم ها را " سبب توانمند شدن " ایران و روسیه خواند که البته این نظر وی فاقد هرگونه ارزشی است .

به گزارش " خبردنا " ، "ویکتور نظروف " در ضیافت شام استاندار "کهگیلویه و بویراحمد " برای هیات روسی گفته است " تحریم‌ها موجب توانمندی هر چه بیشتر دو کشور ایران و روسیه شده است".

هر چند این اظهار نظر سیاسی همانند اظهار نظر برخی سیاسیون کشورمان تنها در یک حد اظهار نظر بوده اما این گونه اظهاراتی که مردم خلاف آن را بخوبی می دانند تنها جایگاه گوینده را نزده شنونده عاقل تنزل داده و می دهد البته تحریم های ایران قطعا برای روسیه ای که در 12 سال نبرد هسته نقش "شریک دزد و رفیق قافله " را بازی می کرد و به تمامی قطعنامه های تحریم های ظالمانه علیه کشورمان رای مثبت داده و منافع تعویق افتتاح نیروگاه اتمی بوشهر بر کسی پوشیده نیست قطعا نعمت بوده و سبب توانمند شدن کشور جناب نظروف شده است .

جناب نظروف که گفته می شود استاندار امسک هست باید بداند در کهگیلویه و بویراحمد مردم سیاسی تر واگاه تر از آن هستند که شعار های وی را باور  کنند .

همگان پذیرفته اند تحریم های غرب ظالمانه بوده و البته مذاکرات هسته ای بفرموده رهبر معظم انقلاب برای برداشتن تحریم ها بوده و اگر برداشتن تحریم ها مد نظر نبوده پس تحریم ها چه سودی برای ملت ایران داشته ؟ که نشان دهنده مشکلاتی هست که تحریم ها برای کشور ایجاد کرده بودند .

جناب استاندار امسک خود بهتر می داند تحریم ها سبب توانمند شدن هیچ کشوری  نمی شودکه عامل فقر و بدبختی می باشد اگر فرمایش جناب نظروف واقعی باشد باید همه کشورها کاری کنند تا تحریم شوند تا توانمند شوند در حالیکه روسها تنها چند ماه پس از تحریم ها بدنبال برداشتن آنها بودند چون بخوبی آثار مصیبت بار آن را لمس کرده اند .  همچنین اگر فرمایش بی محتوی استاندار امسک را مبنا قرار دهیم باید کره شمالی الان قدرت اول اقتصادی دنیا می بود که واقعیت این کشور چیزی جز بدبختی ملت را نشان نمی دهد .

احترام مهمان بر مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره واجب بوده اما مهمان هم باید مراقب گفتارو رفتار خود باشد بخصوص اظهار نظری نکند که توهین به شعور میزبان باشد .
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
0
واقعا متن خنده داری نوشتی خبردنا
خب بنده خدا راست گفت ،واقعا تحریمها باعث شد که ما مجبوربشیم رو پای خودمون ویسیم و پیشرفت کنیم
بعدش چرا براخودت میبری و میدوزی کجا گفت تحریمها ظالمانه نبوده،مقایسه با کره هم جالب بود برو در مورد کره مطالعه کن مردم کشورتو هم بهتر بشناس
بزرگوار
|
Denmark
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
0
با سلام و تشکر از این موضعگیری منطقی، ولی جناب استاندار اجنبی همون نکته ای را گفتن که سالهاست شعار دلواپسان و کاسبان تحریم هست اینجاست که باید اربابان واقعی دشمنان داخلی ملت را شناخت و فهمید که از چه کسانی و به چه دلیل خط می گیرند! !
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands
باحال بود نظرت
تو فضایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
2
شما باید به بخش دیگر صحبت های هییت روسی هم می پرداختی آنجا که گفته گردشگران روسی عروسی های این استان را برای دلیل آمدن به این استان بیشتر مورد توجه قرار می دادید
نام:
ایمیل:
* نظر: