به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
اخیرا برخی از مسئولین شهری به مثابه ی گذشته ی نه چندان دور خنجر تیز کرده اند مقابل هم و رسالت خویش یعنی خدمت_بی_منت را به فراموشی سپرده اند . این مسئولین اختلاف را کنار بگذارند و حواسشان به حفظ شأن نظام و مردم باشد.
خبردنا : نماینده " بویراحمد و دنا " به اختلافات شورای شهر یاسوج واکنش نشان داد و خواستار دوری از اختلاف این نهاد مردمی شد .

به گزارش " خبردنا " ، " غلام محمد زارعی" در کانال تلگرامی خود آورده است :

"اخیرا برخی از مسئولین شهری به مثابه ی گذشته ی نه چندان دور خنجر تیز کرده اند مقابل هم و رسالت خویش یعنی خدمت بی منت را به فراموشی سپرده اند . این مسئولین اختلاف را کنار بگذارند و حواسشان به حفظ شأن نظام و مردم باشد.

به یاد سخنان رهبر_معظم_انقلاب در مورد اختلاف و اختلاف_افکنی افتادم که فرمودند : ” وقتی اختلاف پیدا شد،وقتی تفرقه پیدا شد،وقتی نسبت به هم سوءظن وجود داشت،وقتی یکدیگر را خائن دانستیم،طبیعی است که با هم همکاری نخواهیم کرد. همکاری هم اگر بکنیم ، باهم صمیمی نخواهیم بود و این همان چیزی است که دشمن به دنبال اوست… ” . اگر خود را مؤظف می دانید نسبت به مردم ، اگر خود را مؤظف می دانید نسبت به نظام مقدس و کلام رهبری پس دست از این اختلافات بردارید و به امور مردم رسیدگی و گوشه ای از بار مشکلات هم نوعانتان را کم کنید.

جالب آنکه شعار " خدمت بی منت " شعار " تاج گردون " نماینده "گچساران و باشت " در رقابت های انتخاباتی بوده که مورد تاکید زارعی قرار گرفته است .

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
3
0
بایدهم ازتاجگردون تقلیدکنی چون چیزی ازخودت نداری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
0
چند پاچه خواری علیبازی این شعار رو.خیلی ها گفتن حتی مدیران همیشه میگن حتما تاجگردون اختراعش کرده ها برادر اینقد سایت رو مفتضح نکن
مارگون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
درود بر حاج زارع
نام:
ایمیل:
* نظر: