به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
تاملی بر هشدار رئیس سازمان مدیریت کهگیلویه و بویراحمد به رسانه های منتقد :
خبردنا :  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفته است " تخریب مدیران منجر به توسعه نمی شود " .

به گزارش " خبردنا " ،  " علی حسن نوروزی " که در جمع شوراهای استان سخن گفته است با بیان اینکه مشکلات مالی و اعتباری کشور مهم‌ترین علت عدم تخصیص اعتبارات ماده ۱۸۰ است، گفت: تخریب مسئولان منجر به توسعه استان نمی‌شود.

این فرمایش ایشان از یک منظر کاملا درست و البته از منظر مد نظر نامبرده کاملا مردود است .

از این جهت که تخریب مدیران منجر به توسعه نمی شود کاملا درست ، منطقی ، علمی و انسانی است و هیچ فرد عاقلی منکر چنین چیزی نمی شود .

هر چند ایشان تعریف تخریب و نقد را از منظر یک مسئول نفرموده تا رسانه های منتقد رسالت خود را بهتر بشناسند اما بنظر می رسد این شیوه سخن گفتن از منظر کلیات کار درست و از نظر مصداق ایراداتی بر آن وارد باشد .

جناب نوروزی اگر چه مصادیق نقد و تخریب و مرز میان آن دو را تفکیک نکرده اند اما بنظر می رسد مخاطب وی نقدهایی است  که بر خواب خوش و عمیق ایشان در همایش اقتصاد مقاومتی باشند .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد چون همواره از نقد رسانه ها دور بوده و بجز در چند مورد کوتاه مورد نقد " خبردنا " قرار گرفته است تصور می کند این نقدها تخریب است درحالیکه نقد بر خواب عمیق وی در همایش اقتصاد مقاومتی تخریب نبوده و نیست.

دوستان استانداری اخیرا با هر نقدی کلمه تخریب را دست گرفته و آن بر سر منتقدان می کویند در حالی که نقد رسانه های استان مودبانه و با حفظ حریم های استان هست و تخریب نیست .

جناب نوروزی بهتر است بجای حمله به رسانه های منتقد و نقد آنها را مساوی تخریب دانستن پاسخ سئوالاتی را که به دفتر ایشان ارسال شده بدهند و مرتبا به بهانه جلسات و ماموریت امروز و فردا  نکنند . ! اگر پاسخ ندهند و سپس رسانه ای شدند دوباره فریاد آی تخریب سر می دهند !

منتظر پاسخ به پرسش و پرسش های داده شده به دفتر رئیس سازمان مدیریت استان هستیم .
نام:
ایمیل:
* نظر: