به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۷۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
هواشناسی پیش‌بینی کرد:
تهران- ایرنا- سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و گرد و خاک در شمال‌شرق و شرق در روز جمعه و کاهش دما در نواحی غرب و شمال‌شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز پنج‌شنبه هفتم دی در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و بویراحمد و از بعد از ظهر این روز و جمعه در شمال شرق کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

همچنین فردا -جمعه- وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک در شمال شرق و شرق کشور پیش‌بینی می‌شود. در روزهای شنبه تا دوشنبه جوی آرام همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه نیز در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد. خلیج فارس و دریای خزر از بعدازظهر پنج‌شنبه و جمعه مواج است.

هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی به تدریج افزایش ابر و افزایش ابر و افزایش باد را خواهد بود. شب هنگام هوای تهران قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها با افزایش باد و گاهی باد شدید مواجه خواهد بود.

بیشینه دمای امروز پایتخت ۱۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۸ درجه سانتی گراد خواهد بود.

امروز در استان‌های اراک، اردبیل، ارومیه، اهواز، بوشهر، خرم آباد، ساری، سمنان، سنندج آسمان ابری تا نیمه ابری پیش‌بینی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: