به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۸۰۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳
اختصاصی ایرنا؛
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی در شرایط خوبی به سر می‌برد و آرامش در تیم حاکم است اما برخی‌ دوست ندارند این آرامش حفظ شود و با شیطنت‌هایی این نظم را به هم می‌ریزند.

مهدی تاج روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در واکنش به نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی با «داود منظور» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: در این نشست که حدود سه‌ ساعت به طول انجامید، همه صحبت‌ها مطرح شد اما اینکه تا چه حد قابلیت اجرایی شدن داشته باشد و به سرانجام برسد بحث دیگری است که امیدواریم محقق شود.

وی ادامه داد: بیشتر حرف دوستان در این نشست آن بود که چانه ورزش را خیلی سبک گرفته‌اند، البته او در سخنان خود نشان داد اطلاعات خوبی از ورزش دارد اما همین‌که وی چندساعت بنشیند و صحبت‌های دست‌اندرکاران ورزش را بشنود، نکته بسیار مهمی است که دلگرمی ایجاد می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست. در فوتبال جام باشگاه‌های آسیا، جام ملت‌های آسیا، جام جهانی و مسابقات دیگری را داریم که همه این‌ها هزینه‌بر است. اگر پول‌های فیفا به ایران بیاید حاضریم هر چه از دولت کمک دریافت کرده‌ایم را بازگردانیم و کمک هم کنیم.

تاج گفت: با همه این شرایط و با وجود همه تنگناها کارمان را ادامه می‌دهیم اما واقعیت این است که انتظار از تیم ملی بالاست. خوشبختانه تیم ملی در شرایط خوبی به سر می‌برد و آرامش در تیم حاکم است اما برخی‌ دوست ندارند این آرامش حفظ شود و با شیطنت‌هایی این نظم را به هم می‌ریزند.

نام:
ایمیل:
* نظر: