به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۸۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
تهران- ایرنا- رسانه‌های صهیونیستی باردیگر به قدرت حماس در شمال نوار غزه با وجود حملات این رژیم اذعان کردند.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، (رژیم) اسرائیل پیش تر مدعی شده بود که ساختار و تشکیلات نظامی جنبش حماس در شمال نوار غزه را از بین برده است؛ اما حماس هر بار در این منطقه قوی‌تر و خطرناک‌تر ظاهر می‌شود.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی پیش تر اعلام کرده بود، سرهنگ دوم روی یوشای یوسف مردخای ۳۱ ساله از تل آویو در نبردهای شمال نوار غزه کشته شده است.

شمار نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی از آغاز حمله زمینی به غزه به یکصد و ۷۶ نفر و از آغاز عملیات طوفان الاقصی به پانصد و ۱۱ نفر رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند.

این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی آمار زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند اختلاف زیادی دارد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که شماری از نظامیانی که در نبردهای نوار غزه زخمی شده بودند، به علت ابتلا به یک باکتری مقاوم در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: