به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۸۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱
نودوسومین روز «طوفان الاقصی»
در اولین دقایق نود و سومین روز «طوفان الاقصی»، ارتش رژیم صهیونیستی، منطقه تل الزعتر و دیرالبلح در نوار غزه را به شدت بمباران کرد که به شهید و زخمی شدن شمار دیگری از مردم بی دفاع منجر شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، تجاوزات و جنایات اشغالگران صهیونیست علیه مردم بی دفاع نوار غزه وارد نود و سومین روز خود شد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه منطقه تل الزعتر در شمال نوار غزه و دیر البلح در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

به گفته منابع محلی، در پی این حملات که منازل مردم بر سر آنها ویران شد، شماری از آنها از جمله زنان و کودکان بیگناه شهید و زخمی شدند.

اولین دقایق بامداد امروز یکشنبه شهر جنین در کرانه باختری اشغالی شاهد یک عملیات ضد صهیونیستی دیگر بود.

منابع فلسطینی اعلام کردند که طی 24 ساعت اخیر، مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی شاهد 17 عملیات ضد صهیونیستی از جمله پنج عملیات تیراندازی بوده است.

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک زیتا در شمال طولکرم در کرانه باختری اشغالی یورش بردند.

به گفته منابع محلی، نظامیان صهیونیست در این حمله به سمت مردم این شهرک آتش گشودند که دستکم سه نفر به ضرب گلوله آنها زخمی شدند.

مهمترین تحولات نودو سومین روز از طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

**************************************************************

شهادت 11 فلسطینی دیگر در دیراالبلح و المغازی

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه بار دیگر منازل مردم و مدارس محل اسکان آوارگان در دیرالبلح و اردوگاه المغازی را بمباران کردند که دستکم تا کنون 11 نفر شهید شده اند.

ادامه رویارویی جوانان مقاوم و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین

منابع خبری با اشاره به ادامه نبرد جوانان مبارز با نظامیان متجاوز در اردوگاه جنین اعلام کردند که مبارزان چند بسته انفجاری در مسیر عبور صهیونیستها منفجر کردند که خسارتها و تلفاتی به دشمن وارد کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به اطراف بیت لحم و شهرک عقربا یورش بردند.

تیراندازی مبارزان شهدای الاقصی به سمت نظامیان صهیونیست در نابلس

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه به نابلس حمله ور شدند که جوانان مبارز فلسطینی به مقابله با آنها پرداختند و به سمت آنها و ادوات نظامی آنها آتش گشودند.

انفجار شدید در مرکز نوار غزه/ بمباران اماکن اسکان آوارگان در رفح

منابع خبری از انفجار شدید در منطقه مرکزی نوار غزه خبر دادند.

این منابع همچنین از بمباران ساختمانی در رفح خبر دادند که آوارگان در آن پناه گرفته بودند، در این تجاوز اشغالگران تا کنون دستکم هفت نفر به شهادت رسیده اند.

لشکرکشی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری

منابع خبری از گسیل نیرو و ادوات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری خبر دادند.

این منابع همچنین از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب همزمان با درگیریهای شدید در این شهر خبر دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به شهر اریحا و اردوگاه عین السلطان یورش بردند.

رزمندگان سرایاالقدس شاخه نظامی جهاد اسلامی، گردانهای شهدای الاقصی و قسام شاخه نظامی حماس از مقابله مشترک با تجاوز نظامیان صهیونیتس به اردوگاه و شهر جنین و هدف قرار دادن متجاوزان با بمب دست ساز و گلوله خبر دادند.

اعتراف سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: تلفات ارتش ما زیاد است

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: متاسفانه بهای بسیار سنگینی پرداخت می کنیم و شمار زیادی از نظامیان ما کشته شده اند.

ضربه قوی رزمندگان مقاومت به نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین

گردانهای قسام در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری: یک یگان پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را که به شهر جنین حمله کرده بود، در کمین محکم گرفتار کردیم، تاکید می کنیم که شماری از نظامیان دشمن به شدت زخمی شدند.

رویارویی شدید میان جوانان مبارز و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین

منابع خبری از درگیری مسلحانه میان جوانان مبارز و نظامیان متجاوز صهیونیست در اطراف اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری اشغالی خبر دادند.

این منابع گفتند که جوانان فلسطینی، نظامیان صهیونیست را در محله الجابریات در نزدیکی این اردوگاه با چند بسته انفجاری هدف قرار دادند.

به گفته این منابع، یک بسته انفجاری با قدرت انفجاری شدید در مسیر عبور نظامیان صهیونیست منفجر شد و همزمان جوانان مبارز به سمت اشغالگران تیراندازی کردند.

02:05- یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنببه شهرکهای عورتا و کفرقلیل در نابلس واقع در کرانه باختری حمله کردند.

منابع محلی همچنین از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک جبل المکبر در جنوب قدس اشغالی و شهرک بیت امر و منطقه جنوبی در الخلیل خبر دادند.

01:55- ورود «بلینکن» به اردن

وزارت خارجه آمریکا از ورود آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت بایدن به اردن خبر داد و افزود ما اردن را شریک اساسی خود برای کمک در راستای جلوگیری از گسترش دامنه نزاع در منطقه می دانیم.

01:53- شهادت 12 کودک بیگناه در بمباران منازل مردم در خان یونس

در جنایت بامداد امروز یکشنبه ارتش رژیم صهیونیستی که طی آن منازل مردم در اردوگاه خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کرد، 17 شهروند از جمله 12 کودک بیگناه به شهادت رسیدند.

01:21- تظاهرات شهروندان آمریکایی در لس آنجلس در همبستگی با مردم غزه

شماری از شهروندان آمریکایی در تظاهراتی در لس آنجلس بر حمایت از خود از مردم مظلوم نوار غزه تاکید کرده و خواستار توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی شدند

01:16-بمباران مدرسه محل اسکان آوارگان در اردوگاه المغازی

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه مدرسه ای را در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه که محل اسکان آوارگان بود، بمباران کردند که دستکم چهار شهید و شماری زخمی به جا گذاشت.

01:11-کشتار دسته جمعی آوارگان در خان یونس

جنگنده های رژیم صهیونیستی یک محله مسکونی در خان یونس را که شمار زیادی از آوارگان در آن زندگی می کردند، بمباران کردند که در نتیجه دستکم 12 نفر شهید و 50 نفر دیگر زخمی شدند که این آمار اولیه است.

00:21-بمباران دیرالبلح و منطقه تل الزعتر و شهادت شمار دیگری از فلسطینیان بی دفاع

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه منطقه تل الزعتر در شمال نوار غزه و دیر البلح در مرکز نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن منازل مسکونی بمباران شد و شمار دیگری از مردم بی دفاع شهید و زخمی شدند.

00:15-عملیات ضد صهیونیستی در شهر جنین واقع در کرانه باختری

گردانهای شهدای الاقصی در جنین واقع در کرانه باختری در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگانش به یاری خداوند، نظامیان متجاوز صهیونیست به شهرک یعبد در جنوب غربی جنین را به رگبار بسته و آنها را با بسته های انفجاری هدف قرار دادند.

خبر به روز رسانی می شود

نام:
ایمیل:
* نظر: