به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
سخنی با کاندیداهای انتخابات در کهگیلویه بزرگ:
بانگاهی گذرا به انتخابات دوازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، بخوبی می توان به یک جمع بندی رسید و آن جمع بندی نیز یک خروجی دارد و خروجی آن چیزی نیست جزء شکست " سیدمحمد موحد".

نامه وارده- سیدامین وهابی: "سیدعلی محمد بزرگواری" مخالف اول " موحد " است، " عدل هاشمی پور " مخالف دوم " موحد " است، " علی مژده هی پور " مخالف " سوم" " موحد " است، " آیت الله سعادتیان " مخالف " چهارم  موحد " است، " "سید فرزاد نجات نیا " مخالف " پنجم موحد " است، " سیدمحمد علوی تبار " مخالف ششم موحد " است، " سید آیت نبوی زاده " مخالف هفتم " موحد " است، " امیرحسین برخه" مخالف هشتم " موحد " است، "مجتبی اندرزیان" مخالف " نهم موحد است" و البته تعدادی دیگر از کاندیداها که به حَسب کم رایی، در میان مردم از استقبال کمتری برای پیروزی بهره مند هستند اما در گردونه کاندیداهای اصولگرایان حضور دارند.

در سوی دیگر میدان انتخابات در کهگیلویه بزرگ، تعدادی از کاندیداهای اصلاح طلبان نیز مخالف " موحد اند" ،" از رضا دهبانی تا مجید باقریان و جلیل فر و امثالهم که اغلب آنان از شهرستان بهمئی هستند و اگرچه قدرت رای آوری آنان بنا بدلایل مختلفی بسیار پایین است، اما آنها هم مخالف " موحد " هستند.

مردم کهگیلویه بزرگ نیک می دانند که اختلافات دامنه دار و گسترده جریانات مرحوم" سیدقادر لاهوتی (رحمه الله علیه) و" محمود منطقیان " بسترساز پیروزی حداقل سه دوره از پیروزی های " موحد " در انتخابات " کهگیلویه بزرگ " بوده است و متاسفانه در اغلب این دوره ها بویژه در یک دوره نیز شاهد اتفاقات تلخی برای فرمانداری کهگیلویه و البته جان تعدادی از همشهریان و حبس های طولانی مدت برای جوانان آن دیار کُهن بوده ایم.

"موحد " اگر خود را " متخصص انتخابات " می نامد حتما درست می گوید و دلیل آن وجود این اختلافات دامنه دار بین کاندیداهای رقیب او است.

آنچه این روزها در بویراحمد گرمسیر و بخش ثلاث کهگیلویه بزرگ شاهد هستیم حضور کاندیداهای توانمند در این منطقه جغرافیایی است که هدف مشترک آن یک جمله 2 کلمه ای است و آن جمله 2 کلمه ای چیزی نیست جزء:" شکست موحد ".

نگارنده اگرچه در حوزه سیاست روابط بین الملل دستی برآتش دارد اما به یقین با وضعیت توپوگرافی و ژئوپلتیکی کهگیلویه بزرگ هم بیگانه نیست و بطورحتم می داند اگر در اردوگاه راستی ها یعنی آقایان " بزرگواری ، هاشمی پور ، مژده هی پور ، سعادتیان ، نجات نیا ، برخه ، علوی تبار ، نبوی زاده ، اندرزیان و تعدادی دیگر کاندیداها از این جریان" شاهد یک " اتحاد بزرگ " باشیم، این جریان می تواند " موحد " و یا هر کاندیدای دیگری را برای همیشه " خانه نشین " کند.

تخصص انتخاباتی موحد و اردوگاه او در تفرقه انداختن بین کاندیداهای انتخاباتی است و او بخوبی می داند که با وضعیت موجود و همراهی اغلب نهادهای اجرایی می تواند بطور حتم پیروز انتخابات دوازدهم و " طلوع هفتم " باشد و به همین خاطر، اکنون به " ریش تمام کاندیداهای اصولگرا و اصلاح طلب در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ " می خندد.

کاندیداهای انتخابات دوازدهم در کهگیلویه بزرگ مطمئن باشید اگر می خواهید " طلوع هفتم موحد " را به " غروب هفتم و دائم العمر موحد " " تغییر دهید و او را برای همیشه در عرصه سیاست خانه نشین کنید"، گریزی جزء اتحاد باهم ندارید و خطای مرحوم " لاهوتی " و " منطقیان" را در سرزمین بلادشاپور تکرار نکنید.

کاندیداهای محترم از بویراحمد گرمسیری تا بخش ثلاث، از اصلاح طلب تا اصولگرا، بدانید و بدانیم که " موحد بدون تردید متخصص انتخابات است" و اگر می خواهید او را برای همیشه شکست بدهید، راهش چیزی جزء اتحاد و یکصدا شدن نیست."

هرکدام از شما فقط 10 هزار رای داشته باشید می توانید " موحد " را با اختلافی بیش از 100 هزار رای برای همیشه از گردونه سیاست کهگیلویه بزرگ محو کنید و این محو یک اراده متحدی می خواهد.

آقایان بزرگواری، هاشمی پور، مژدهی، سعادتیان، نجات نیا، برخه، علوی تبار ، نبوی زاده ، دهبانی ، اندرزیان، جلیل فر ، باقریان و .......... تا یازدهم اسفندماه نرسیده، بنشینید و برای شکست تاریخی " موحد "، متحد شوید و پرچم یکرنگ اتحادتان را با افتخار بلند کنید تا برای همیشه تاریخ، درسی سُترگ و ستودنی به تاریخ بدهید.

آقایان اصلاحاتی و اصولگرایی، باد به غبغب نیندازید و فکر نکنید با راه انداختن یک کارناوال 2 تا سه هزار نفری می توانید " مَرد روزهای سخت انتخاباتی = موحد " را شکست بدهید. " موحد " گرگ باران دیده " انتخابات است و ما با او تجربه های زیادی کسب کرده ایم اما او برای انتخابات ، " فرد خاصی " است.

کاندیداهای محترم در کهگیلویه بزرگ بجزء "سیدمحمد موحد"، این جمله آخر را از نگارنده این سطور در روز بیست سوم بهمن ماه 1402 به یادگار داشته باشید و آن جمله این است:

" کاری نکنید که با شعارها و مشورت های نادرست برخی از اطرافیان خود، در روز دوازدهم اسفندماه زانوی غم بغل بگیرید."

"تا دیرتر نشده، بزرگی کنید و برای شکست " موحد " و " اتمام کار او در سیاست کهگیلویه بزرگ "، دست به دست هم دهید و میهن تان را آباد کنید." 

"موحد مَرد روزهای سخت است و تنها راه شکست او " اتحاد" کاندیداها است و ریش سپیدان، معتمدین و متنفذین از هر جریان و گروه، امشب و فردا بکوشید که کاندیداهای تان با هم و برای شکست " موحد " متحد شوند.

#این خط - این نشان

بیست سوم بهمن ماه 1402 

خبردنا، آمادگی پاسخ به این نوشتار از سوی جریانات مختلف سیاسی در کهگیلویه بزرگ بویژه جریان موسوم به " حجت الاسلام سیدمحمد موحد" را دارد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
1
8
خبر دنا بیخود میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
1
8
چقد عقده داری ، متاسفم برات
مهمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
1
8
خوش قبوله موحدهههههه
نام:
ایمیل:
* نظر: