به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
استاندار:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:عاملان خرید و فروش رای در انتخابات مجلس آینده شناسایی و بدون اغماض برخورد می‌شود و بازداشت در انتظار آنان است.

به گزارش خبردنا، سید علی احمدزاده در نشست با فرمانده و مسئولان رده‌های مختلف سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اینکه عده‌ای فکر کنند می‌توانند با پول آرای مردم را بخرند، از اساس اشتباه بوده و این اجازه را نخواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه با کمک دستگاه‌های امنیتی سرمنشاء تیم‌های خرید و فروش شناسایی و برخورد خواهد شد، عنوان کرد: این نشان ازاین دارد که ما حتی اطرف صندوق‌ها را مدیریت می‌کنیم.

احمدزاده ابراز کرد: دولت آماده برگزاری انتخابات بوده و فرمانداران و هیئت نظارت پای کار هستند و اعضای صندوق‌ها مشخص و چینش نیروها به نحو احسن و از همه گروه‌های و جریان‌ها انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی مختلف بر عملکردها نظارت می‌کنند، ادامه داد: بازرسی استانداری نیز بصورت مستمر رصد می‌کند و همه امور را تحت نظر داریم، ما حاکمیتی فکر می‌کنیم و دستگاه‌های حاکمیتی ازجمله سپاه و اداره اطلاعات را در کنار خود داریم و هماهنگ با هم موضوعات مختلف را مدیریت می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی دنبال فضاسازی با هدف بهره‌برداری سیاسی هستند ولی باید بدانند مصرف انتخاباتی برای خودشان دارد و برای حاکمیت کاربردی ندارد و مردم مطمئن باشند همه زمینه‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم وبا شکوه فراهم است.

احمدزاده با اشاره به اینکه هر صندوق را بیش از 20 نفر اعضاء دارد حتی برای صندوق های سیار برنامه ریزی کرده‌ام که همه باشند، یاداور شد: صیانت از آرای مردم برای‌مان اولویت است و هر فردی را مردم رأی دهند از صندوق بیرون خواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه چینش نیروهای صندوق شعب اخیر رای به گونه‌ای مدیریت شده که جای هیچ نگرانی نیست، گفت: کسانی مردم را ناامید می‌کنند و می‌خواهند مردم را به جان هم بیندازند باید تبعات کار خود را بپذیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر: