به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۶۰۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
خبردنا: نماینده سابق چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی به برگزاری مراسم سالروز کورش هخامنشی در پاسارگاد واکنش نشان داد .

به گزارش"خبردنا" حجت الاسلام بزرگواری در صفحه شخصی خود آورده است :

در اربعین حسینی در یکی دو سال گذشته حدود بیش از بیست میلیون نفر از رهروان و شیعیان حسینی در هر راهپیمایی چنان زمینه ای را به وجود آورده که انشاالله در راهپیمایی امسال بیش از سالهای گذشته شیعیان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام شرکت خواهند نمود و قطعا از ایران اسلامی بیش از دو میلیون شرکت خواهند نمود .

لذا به همین خاطر رسانه های صهیونیستی و آمریکایی و مزدوران داخلی آنها نقشه تقابل با این حرکت عظیم را کشیدند تا مخالفین نظام اسلامی و مشتی جوان فریب خورده در تاریخ هفتم آبانماه که به قولی مجعول مصادف با تولد کوروش است همایشی را در پاسارگاد و تخت جمشید حدود بیست هزار نفر ترتیب دهدند ، که لازم است جوانان عزیز بسیجی و حزب الهی و مخصوصا هیئتی های عاشورایی بصیرت افزایی کنند و روشنگری نمایند که این گونه حرکت ها از نقشه ها و ترفندهای اهل بیت مانند صهیونیست ها و وهابی ها است که میخواهند با حرکت اربعین حسینی مقابله نمایند .

چون دشمنان واقعا به وحشت افتاده اند و در این راه بصیرت افزایی از ملامت هیچ ملامت کننده ای نباید هراسید . و بنده نه در دادن آبروی خود آماده ام ، بلکه جانم را هم در طبق اخلاص گذاشته و این آهنگ انقلابی گری است و ربطی به اصولگرایی و غیره ندارد .




انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دشترومی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
1
جناب بزرگواری این آقای کورش بنیانگذار بزرگترین امپراتوری ایران باستان نباید باندازه یک دهم شیخ نمرعربستانی ازش صحبت شود یادمانی برگزارشود
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
1
اخه خداییش چه ربطی به عاشورا داره همه چیز روبه دین ربط میدین یکباره بگین عیدنوروز روهم بامحرم سازگاری نداره شبکه های بیگانه سواستفاده میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر: