به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

خبردنا: منتخب کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: مردم درانتخابات نشان دادند که نگاه وگزینش آنهابراساس نگاه حزبی وجریانی نبوده بلکه کسانی که دیدگاه اقتصادی داشتند رابرگزیدند.

به گزارش "خبردنا" ، مهندس "عدل هاشمی پور"  که به شهر قم سفر کرده بود در دیدار با جمعی از طلاب حوزه علمیه گفت: مشکلات اقتصادی با پوست واستخوان مردم عجین شده وفقر در زندگی عموم مردم ریشه دوانده است واین ضعف ازقانون نبوده، بلکه ازعمل نکردن ونظارت نداشتن برقانون های مصوب است.

وی با بیان اینکه نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب نسخه شفابخش اقتصاد بیمار کشور است ،افزود: مجلس باید تمرکز کافی برای عملی کردن این شعار داشته و باید در مقام عمل سرلوحه برنامه های مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

منتخب کهگیلویه بزرگ اظهار داشت: نخبگان، صداوسیما وهمه دستگاههای اجرایی باید تمرکزخود وهمه برنامه ریزی های خودر حول محوراقتصادمقاومتی مدون نمایند و اقدام و عمل مناسب زمینه پیشرفت اقتصادی کشور را فراهم کنند و از تاهاجمات اقتصادی همانند تحریم جلوگیری کنند.

هاشمی پور با بیان اینکه طلاب و روحانیون نقش مهمی در عملی کردن اقتصاد مقاومتی و بالا بردن نشاط اجتماعی دارند گفت: مدیریت بر مصرف مردم و ادارات،اصلاح الگوی مصرف، فعال سازی دیپلماسی اقتصادی، مدیریت بر رفتارعمومی ، امید بخشی و ایجاد نشاط اجتماعی از جمله اقدامات لازم برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره با انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ افزود: ماموریت من درکهگیلویه بزرگ ایجاد تحول اقتصادی است .

منتخب کهگیلویه بزرگ بیان داشت: محرومیت و بیکاری همچنان در حوزه کهگیلویه خودنمایی کرده وکارهای بزرگی دراین حوزه انجام نشده و تا کنون بار سنگین محرومیت را ازدوش این خطه برنداشته ایم.

هاشمی پور گفت: خروج شهرستان کهگیلویه از بن بست و اتصال این شهرستان به محورهای اصلی کشور یکی از اقدامات لازم بوده و باید علاوه بر راه در بخش معادن فسفات ، نیترات ، سدیم واستفاده ازذخایر ومنابع خدادادی فعال باشیم تا اشتغالزایی مناسب در این مناطق صورت گیرد.

وی با بیان اینکه انتظار دارم مردم کهگیلویه بزرگ باید همواره شاد باشند تصریح کرد: توسعه کهگیلویه بزرگ با بد اخلاقی و تخریب همدیگر امکان پذیر نخواهد بود و برای رفع مشکلات اقتصادی و توسعه هر چهار شهرستان باید دست به دست هم دهیم و بدون حاشیه سازی و سیاسی کاری کارها را پیش ببریم تا از مهاجرت بی رویه جلوگیری کنیم.

منتخب کهگیلویه بزرگ با اشاره به اینکه مصرانه بر قول های انتخاباتی خود در زمان انتخابات خواهم ماند گفت: مطمئن باشید به فضل پروردگار ذره ای در تحقق وعده هایم کوتاهی نخواهم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: