به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۷۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
خبردنا : شایعه سازان در "کهگیلویه " بزرگ دست از شغل خود بر نمی دارند و هر روز علیه فردی یا گروهی شایعه ساز می کنند .

به گزارش " خبردنا " ، پس از انتخابات 7 اسفند 1394 و شکست تلخ حاجی سید " محمد موحد " نماینده باسابقه حوزه انتخابیه " کهگیلویه " بزرگ شایعه سازان این منطقه شایعات خود را بر روی شغل آینده این چهره سیاسی متمرکز کرده و هر روز شایعه ای علیه ایشان به راه می اندازند .

هرچند نفس شایعه در مجموع برای نشان دادن ارزش مهم این عزیز سیاسی است اما اگر با تمرکز بیشتری به آنها بیندیشیم متوجه می شویم متاسفانه شایعه سازان علاوه بر شایعه باب شوخی و مزاح را هم در این خصوص به آن آغشته اند که بنظر شایسته چنین چهره ارزشمندی نیست .

شایعه سازان و تقریبا عموم آگاهان به مناسبات سیاسی کهگیلویه بزرگ می دانند سید " محمد موحد " در طول دوران نمایندگی اش از قوه قضاییه به وزارت نفت نقل مکان کرد و پس از دوران هشتم مجلس شورای اسلامی که با رد شورای نگهبان از راهیابی به مجلس باز ماند به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

وی پس از دوران نمایندگی اش از معدود نمایندگان مجلس بود که هیچ مسئولیتی را یا عهده دار نشد یا به این چهره سیاسی عموما پیشنهادی نشده است که خود ایشان باید در این خصوص روشنگری نمایند بنابراین وی پس از نمایندگی اش عملا هیچ مسولیتی نداشت و البته بازار شایعه سازان که برخی مواقع نزدیکان وی هم در انتشار آن به مدد شبکه های مجازی بسیار پیشتاز هستند رونق بیشتری گرفته است .

اخیرا شایعات بسیاری در خصوص انتصاب وی به ریاست سازمان تعزیزات حکومتی کشور شنیده شد که هنوز فروکش نکرده شایعه استاندار شدن " موحد " از سوی برخی شایعه سازان شنیده شد که این چهره ارزشمند سیاسی عاقلانه آنها را تکذیب کرد .

این شایعات بیش از آنکه نشان دهنده ارزشمند بودن این چهره شناخته شده باشد چون عملی نخواهند شد قطعا تخریب وی را هدف خواهد گرفت که می طلبد نزدیکان حاج آقا موحد 64 ساله حداقل از سر ذوق زدگی نسبت به انتشار چنین مطالب کذبی اقدام نکنند چرا که شخصیت آقای موحد و خدمات وی نباید فدای بازی شایعه سازان و نادانی برخی اطرافیان قرار گیرد .
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
2
3
با سلام
موحد اسطوره ای است که خلاء آن در شهرستان کهگیلویه به خوبی احساس می شود ، اگر حتی بی انصافی کنیم و بگوییم که هیچ کاری برای کهگیلویه انجام نداد ( در حالی که دوران نمایندگی ایشان علیرغم تحریمها ظالمانه یکی از پر بارترین دوره ها بود ) لااقل خانه موحد مامن و پناهگاه مردم بیچاره کهگیلویه بود ، پس باید بدانیم که موحد بزرگ است و بزرگ خواهد ماند و نام وی با نام کهگیلویه بزرگ عجین است و این شایعات چیزی از ارزشهای آن بزرگ مرد نمی کاهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
3
3
موحد دیگه سوخته هیچ حایی بهش پست نمیدن الکی بزرگش نکنید
دوریزگون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
2
3
دوستان با این شایعات میخواهند بر واقعیت خود کشی این بندۀ خدا سر پوش بگذارند، اما با این کارهاشون مسلۀ خودکشی را بیشتر ثابت میکنند و نمیدانند که حتی خود آمیر احمد تقوی هم دیگه نمیتونه ایشونو زنده کنه! واقعاً هر چیزی یه دورۀ مصرفی داره، ایشون ......................
آریوبرزن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
با سلام،متاسفانه علاوه بر اینکه همچنان و کاملاً حساب شده دارید هر چند روزی یکبار راجب به موحد مطلب مینوسید و ایشان رو تخریب میکنید(حلا به چه دلیل خدا عالم هست)، نظرات رو هم سلیقه ای نمایش میدین. خیلی جالبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: