به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
خبردنا : کهگیلویه و بویراحمد چه تعداد بازرگان دارد ؟ این مهم ترین پرسشی است که رئیس اتاق بازرگانی استان باید به آن پاسخ دهند .

به گزارش " خبردنا " ، استان کوچک کهگیلویه و بویراحمد که صادرات آن به نقل از منابع رسمی افت می کند اما گویا همچنان در داشتن کارت بازرگانی رقم بالایی دارد !

مدیرکل گمرک کهگیلویه و بویراحمد پیش تر گفته بود" سال 94 حدود 941 تن محصول به ارزش 4 میلیون و 398 هزار و 984 دلار از گمرک این استان صادر شد که در مقایسه با سال 93 از لحاظ وزنی حدود 81 درصد و از لحاظ ارزش حدود 11 درصد کاهش را نشان می‌دهد."

مسئولیت صدور کارتهای بازرگانی با اتاق بازرگانی یاسوج است که رئیس آن جناب آقای کیانی در جلسات بی محابا به مدیران استان حمله می کند و هر خواننده ای تصور می کند عملکرد خود وی کاملا درخشان است !

کیانی بعنوان رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر بعنوان یک پیمانکار مطرح است تا تاجر و بازرگان ! که خوب است وی توضیح دهد بجز پیمانکاری چه تجارت و بازرگانی در کهگیلویه و بویراحمد شخصا راه اندازی کرده و عملکرد وی در این حوزه چیست ؟

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج باید درخصوص اینکه این اتاق در  استان کهگیلویه و بویراحمدچه تعداد کارت بازرگانی دارد توضیح دهند و اینکه از هر کارت بازرگانی چقدر فعالیت بازرگانی شده است ؟

جناب کیانی باید پاسخ گویند آیا خرید و فروش کارت های بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد در سایر مناطق کشور  و استفاده ابزاری از آنها در انتخابات این اتاق درست است یا خیر ؟

 کهگیلویه و بویراحمد چه تعداد بازرگان واقعی دارد و عملکرد آنها و اتاق بازرگانی یاسوج در این خصوص چه بوده است ؟

رئیس اتاق بازرگانی باید در خصوص نحوه هزینه کرد اتاق و اینکه سفرهای خارجی مدیران استان و استاندار با میزبانی این اتاق از کدام منابع بوده و چرا ؟ چه تاثیری داشته است ؟

جناب کیانی و چند نفر تاجر واقعی در هیات مدیره این اتاق نقش تصمیم گیر دارند و اصولا از اعضای تصمیم گیرنده اتاق بازرگانی یاسوج چه تعداد تاجر هستند ؟  مدرک تحصیلی و تخصص آنها چیست ؟

شنیده ها حاکی از کمک های بلاعوض سازمان توسعه تجارت از اعتبارات فنی و اعتباری این نهاد به اتاق های بازرگانی استانها و شهرها است که خوب است رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این خصوص نیز شفافیت لازم را بخرج داده و پاسخگو باشند ؟

اتاق بازرگانی یاسوج تاکنون به نقدهای منتشر شده پاسخی نداده و تصور این عزیزان این است که در سکوت خبری و به اعتنایی به نقدها موضوعات فراموش می شوند که قطعا اشتباه می کنند.

" خبردنا " منتظر پاسخ این دوستان خواهد ماند.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آقای کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
نظارت برعملکرد اتاق بازرگانی برعهده شورای عالی نظارت براتاق بازرگانی است.که دارای ابزار ناکارآمد دراین زمینه هستند.منجمله درخصوص نحوه نظارت برمنابع مالی اتاق بازرگانی فقط در حد تنظیم وتفریغ بودجه است که متاسفانه هیات رییسه بدون تهیه گزارش حسابرسی آن را مورد تایید نمایندگان قرار میدهد.دیگه دنبال چی هستین.مگه شهرداری تا حالا بودجه وتفریغ بودجش قبل وبعد از تصویب یا پایان سال مالی وارایه گزارش حسابرس مورد نقد قرار گرفته. ازماست که بر ماست.حتی یکبار صورتهای مالی شهرداری وگزارش حسابرس مستقل به دلیل بیسوادی اعضاء محترم شورا نقد وبررسی علنی نشده. چی بنویسیم.همش مشکله.
یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
جهت استحضار سایت خبر دنا عرض میکنم قبل از اینکه بخواین مطلبی رو تیتر خبر کنید در مورد آن اطلاعات خود راکامل کنید که این رسوایی نصیب خود سایت نشود متاسفانه نگارنده کوچکترین اطلاعات ابتدائی از قانون و رسالت اتاقهای بازرگانی ندارید و با این مطلب که زدین تمام زیرساختها و وظایف دولت را به اتاق بازرگانی نسبت دادین درصورتی که اگر از قانون اتاق خبر داشتین منوجه میشدین که اتاق بازرگانی یاسوج خیلی فراتر از وظایفش دراستان خدمات ارائه میدهد که همین امر باعث شده که نگارنده خبر چنین احساسی بهش دست داده وکاملا ناشیانه عمل نموده است .لازم میدانم توجه نگارنده را به این نکته معطوف کنم که اتاق بازرگانی فقط مسولیت ارائه خدمات به اعضای خود را دارد درصورتی که اتاق بازرگانی استان در تمامی ابعاد توسعه استان نقش آفرینی میکند.
یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
0
کاملا درست فرمودی ایشان فقط نقد می کنند سعی می کند همه کم و کاستی ها رو گردن دیگران بیاندازد و هیچ وقت از خودش نمی پرسد من چه گلی به سر این استان زدم اگه من نبودم در اتاق بازرگانی چه اتفاقی می افتاد.....
همكيش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
0
جناب كيانى سفر هاى بى حاصل و متعدد خارجى شما تا به حال چه منفعتى براى استان داشته؟ كه دائم در تمامى جمع ها خود را به آن آراسته ميكنيد؟ در ضمن مدرك تحصيلى شما ديپلم است و آيا اين درد نيست كه از وجود نخبگان كوچكترين استفاده اى را نكنيم و تماما در گير كش و قوس هاى رانتى با مديران مالى تهران براى وصول پول هاى خود باشيم؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر: