به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۷۱۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
رئیس اتاق تعاون استان:
تبریک خالصانه ما را ازدیار پرافتخار کهگیلویه و بویراحمد پذیرا باشید .
خبردنا: انتخاب مجدد نماینده گچساران و باشت به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی موجی از شادی را در بین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود آورده است.

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی  به "خبردنا" این انتخاب که با رای قاطع اعضای مهمترین کمیسیون مجلس شورای اسلامی صورت گرفت را تبریک گفت .

به گزارش"خبردنا" متن پیام "لهراسب باقری" به شرح زیر است :


برادر عزیز و ارزشمند جناب آقای دکتر "غلامرضا تاج گردون"

نماینده مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت

خبر انتخاب مجدد حضرتعالی در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس دهم شورای اسلامی و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان  نشان از آینده درخشان و نیکو برای استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

اکنون بخود می بالیم که حضرتعالی بعنوان برادری ارزشمند و از جنس خطه زاگرس، با انتخاب شایسته دیگر همکارانتان مسئولیت ریاست یکی از مهمترین کمیسیون های مجلس شورای اسلامی را برعهده گرفته تا شاهد ترقی دوچندان کهگیلویه و بویراحمد در کشور باشیم.

یقین دارم که حضور با اقتدارتان در این مسئولیت بدلیل تجارب , تعهد و تخصص تان در این کمیسیون مایه شادکامی ملت ایران اسلامی خواهد بود .

تبریک خالصانه ما را ازدیار پرافتخار کهگیلویه و بویراحمد پذیرا و همانند گذشته آرزوی سلامتی و توفیق از درگاره باریتعالی برای آن برادر بزرگوار آرزومندیم.

لهراسب باقری

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد
نام:
ایمیل:
* نظر: