به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۱۰۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
این خبر به روز رسانی می شود:
برخی از مسولان و شخصیت های استانی و کشوری با ارسال پیام های جداگانه ای به "خبردنا" این انتخاب که با رای قاطع اعضای مهمترین کمیسیون مجلس شورای اسلامی صورت گرفت را تبریک گفته اند.
خبردنا: انتخاب مجدد نماینده گچساران و باشت به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی موجی از شادی را در بین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود آورده است.

برخی از مسولان و شخصیت های استانی و کشوری با ارسال پیام های جداگانه ای به "خبردنا" این انتخاب که با رای قاطع اعضای مهمترین کمیسیون مجلس شورای اسلامی صورت گرفت را تبریک گفته اند.

مسولان استانی و کشوری و شخصیت های زاگرس نشین می توانند از طریق بخش تماس با ما این پایگاه اطلاع رسانی پیام های خود را برای درج در "خبردنا" ارسال نمایند.

جناب آقای دکتر تاج گردون

نماینده محبوب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی


انتخاب شایسته و قاطع شما به عنوان رئیس کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تبریک گفته و برای حضرتعالی از خدواند بزرگ توفیقات روز افزون را خواستاریم.

دکتر فخر الدین مرتضوی
رئیس مرکز علمی کاربردی شماره 2 گچساران

*****************************************************

برادر عزیز و ارزشمند جناب آقای دکتر "غلامرضا تاج گردون"

نماینده مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت

خبر انتخاب مجدد حضرتعالی در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس دهم شورای اسلامی و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان  نشان از آینده درخشان و نیکو برای استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

اکنون بخود می بالیم که حضرتعالی بعنوان برادری ارزشمند و از جنس خطه زاگرس، با انتخاب شایسته دیگر همکارانتان مسوولیت ریاست یکی از مهمترین کمیسیون های مجلس شورای اسلامی را برعهده گرفته تا شاهد ترقی دوچندان کهگیلویه و بویراحمد در کشور باشیم.

برحسب وظیفه لازم دانستم این انتخاب شایسته را صمیمانه خدمت جنابعالی تبریک گفته و از پرودگار متعال خواستار توفیق روزافزون برای شما باشم .

مهندس لهراسب باقری

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد


 
**********************************************************

نماینده محترم مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس

جناب آقای غلامرضا تاج گردون


انتخاب مجدد حضرتعالی به ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی که با رای قاطع صورت گرفت نشان از شایستگی و توانمندی شما در این حوزه مهم می باشد. لذا بدینوسیله از طرف جامعه کارگری استان کهگیلویه وبویراحمد این انتخاب ارزشمند را به شما و مردم استان تبریک گفته و امیدواریم همچون گذشته در راستای رفع مشکلات جامعه کارگری استان گام بردارید.

علیرضا جنتی
دبیر اجرایی خانه کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد


*****************************************************

برادر گرامی و ارجمند جناب آقای دکتر تاجگردون


نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی

انتخاب مجدد شما با اکثریت آرا توسط اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، نشان از تعهد، دانش و عملکرد درخشان جنابعالی بوده است.
ضمن عرض تبریک این موفقیت به جنابعالی و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، توفیقات روزافزون برای شما و همه خدمتگذاران جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

با احترام ، حاج "نصرالله خادمی"

****************************************

برادر ارزشمند جناب اقای دکتر تاج گردون

نماینده محبوب گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی


باسلام و قبولی طاعات

ریاست دوباره حضرتعالی بر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم شورای مایه شعف و شادمانی تمامی هم استانی های مان در کهگیلویه و بویراحمد و خطه زاگرس شده است.

ما نیز این موفقیت سرشار از سرور و شادمانی توام با همت بلند برای توسعه دیارمان را به ملت غیور , مجمع نمایندگان, دولتمردان استانی و حضرتعالی تبریک عرض می نماییم.

یقین داریم که حضور بااقتدارتان در مسوولیت برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بدلیل تجارب , تعهد و تخصص تان در این کمیسیون مایه شادکامی ملت ایران اسلامی بوده است.

در سالی که شعار آن از سوی رهبری معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی, عمل و اقدام است انتخاب دوباره حضرتعالی در این کمیسیون نشان از درایت اعضای بزرگوار کمیسیون در همراهی با دولت و ملت دارد ان شالله.

تبریک خالصانه ما را ازدیار پرافتخار کهگیلویه و بویراحمد پذیرا و همانند گذشته آرزوی سلامتی و توفیق از درگاره باریتعالی برای آن برادر بزرگوار ارزومندیم.

داود راهزادی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد

***********************************************

جناب آقای دکتر تاجگردون

با عرض سلام و احترام،بدینوسیله انتخاب شایسته ی جنابعالی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی را تبریک عرض می نمایم.

امید است در پرتو الطاف حضرت حق بیش از پیش موفق و پیروز و سلامت باشید.

تقوی
مدیرکل ثبت احوال



******************************

برادر ارجمند جناب آقای غلامرضا تاج گردون

نماینده محترم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی


انتخاب مجدد جنابعالی به ریاست کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی که نشان دهنده تعهد و تخصص حضرتعالی است موجب خرسندی و شادمانی دوستداران توسعه استان شده است .

اینجانب انتخاب شایسته حضرتعالی را در این مسوولیت خطیر به شما و خاندان محترم تاجگردو تبریک عرض میکنم.

مهندس لدنی نژاد

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد



*****************************************

جناب آقای دکتر تاجگردون

نماینده مردم شریف شهرستانهای باشت و گچساران


انتخاب قاطع و مجدد جنابعالی را به ریاست کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی که نشان از شایستگی حضرتعالی می باشد را به شما و مردم شریف شهرستانهای گچساران ، باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و امیدوارم با درایت و دور اندیشی جنابعالی و سایر همکارانتان شاهد رشد و پیشرفت ایران و استان عزیزمان باشیم

بهنام احمدی
مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد

******************************************

جناب آقای دکتر تاجگردون

نماینده مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی

احتراماً ضمن قبولی طاعات و عبادات ، انتخاب مجدد و قاطعانه جنابعالی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی که نشان از تعهد، تخصص و توانمندی های حضرتعالی دارد را خدمت شما و همه مردم استان تبریک عرض نموده و امیدوارم همچون گذشته زمینه ساز رشد و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد باشید.

از خداوند سبحان برای شما آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

فرج الله شکوهی پور
مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد

******************************************

برادر ارجمند و ارزشمند جناب آقای دکتر غلامرضا تاج گردون

نماینده محبوب شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی


انتخاب مجدد و شایسته شما با رای قاطع نمایندگان به عنوان رئیس کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باعث مسرت و افتخار است.

بی شک استمرار حضور حضرتعالی با عنایت به حسن تعهد و تخصص، بر ریاست مهمترین کمیسیون مجلس موجبات رشد و اعتلای ایران اسلامی و بخصوص منطقه را هموارتر می سازد.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه، امیدوارم در سایه توجهات حق باریتعالی و نظر به منویات معظم مقام رهبری در ادامه راه این مسئولیت خطیر، بیش از پیش موفق باشید و برایتان آروزی سلامتی و کامیابی دارم.

حسن فدایی
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد



********************************************************

برادرگرامی جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون

نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی

باسلام واحترام

باردیگر انتخاب تحسن برانگیز شما به ریاست تاثیرگذارترین ومهمترین کمیسیون اقتصادی مجلس ( برنامه ،بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی) با اکثریت مطلق آراء موجب ایجاد شور ونشاط مردم استان گردید اینجانب ضمن تبریک این انتصاب ارزشمند به جنابعالی ومردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد، از خدواند سبحان استمرارموفقیت های همیشگی شما را در پیشبرد اهداف وبرنامه های نظام مقدس جمهوری اسلام خواهانم .

صابرمظاهری

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان


**********************************************

برادر ارجمند جناب اقای دکتر تاجگردون

باسلام وقبولی طاعات


سکانداری مجدد شما برکمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی موجب مسرت شعف شادمانی و احساس غرور وبالندگی اینجانب ومجموعه همکاران گردید .

بدون شک این حسن انتخاب نشان از تعهد تخصص شایستگی وعملکرد درخشان حضرتعالی درسال های متمادی خدمتگزاری بی منت بوده وهمچنین نشانه واقع بینی و توجه به رعایت اصل شایسته سالاری نمایندگان محترم عضوی کمیسیون مربوط میباشد امیداست که روز به روز شاهد پیشرفت وترقی شمادرخدمتگزاری به مردم ونظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و دراتیه افاق پرفروغ تری گشاده اید .

عزیزی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام



**********************************************
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
0
باسلام خدمته ابر مرد اقتصاد ایران ..برادر عزیزجناب دکتر تاجگردون انتخاب بجا ومجدد شما را به شما وخانواده محترم ومردم شریف شهرستانهای گچساران وباشت تبریک میگویم...بااحترام محمود باقری از گچساران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
0
از طرف مردم دهدشت و دکتر سلیمان ابید این انتخاب بجا و شایسته را به دکتر تاجگردون تبریک میگوییم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
0
جناب اقای دکتر تاجگردون نماینده محبوب مردم شریف گچساران وباشت
انتخاب مجدد حضرتعالی را به ریاست کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی صمیمانه تبریک می گویم توفیقات شما وهمه مسولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در خدمتگزاری به مردم عزیز کشورمان بخصوص مردم سراسر استانمان را از خداوند منان خواستارم دفتر پیشخوان یوسف کرمی
حسن پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
0
جناب آقای دکتر تاجگردون ؛با عرض سلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات انتخاب بجا وشایسته جنابعالی با آرای چشمگیر به سمت ریاست کمیسیون برنامه وبوجه مجلس شورای اسلامی موجب مباهات وغرور اینحقیر گردید.ضمن عرض تبریک ؛از رب جلیل آینده ای درخشان همراه با سلامتی وعاقبت بخیری برایتان آرزومندم.ارادتمند شمس اله حسن پور آموزش فنی وحرفه ای استان ک.ب
حسین کرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
0
جناب آقای تاج گردون باعرض سلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات انتخاب بجا وشایسته جنابعالی را به سمت کمیسیون برنامه وبوجه مجلس شورای اسلامی تبریک وازخداوند منان توفیق روز افزون خواستارم ....حسین کرمی سازمان صنعت معدن استان
محیط زیست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
0
انتخاب مجدد دکترتاجگردون مایه عزت وابروی همه استان است .هرچند که محیط زیست وپرسنل مظلومش رانبیند
غضنفر آرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
0
جناب آقای دکتر تاجگردون
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت رییس کمیسیون بودجه که نشان از توانمندی شما می باشد را تبریک عرض می نمایم آرزوی موفقیت و سربلندی از خداوند متعال برای حضرتعالی دارم.
موسسه کاریابی چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
جناب آقای دکتر تاجگردون
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که نشان از توانمندی شما می باشد را تبریک عرض نموده، آرزوی موفقیت و سربلندی از خداوند متعال برای حضرتعالی داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: