به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۱۸۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
وی افزود: پس از بررسی کارشناسان و کسب نتیجه نهایی همه جزئیات به اطلاع عموم می‌رسد.
خبردنا: صبح امروز یکی از کارگران کارخانه آجر دهدشت به نام مجید هدایت 34 ساله با سه سال سابقه کار به علت برخورد واگن‌های حمل آجر در این کارخانه جان باخت.

به گزارش"خبردنا"، مجید هدایت دارای مدک کارشناسی برق که از دی ماه 1393 به عنوان یک نیروی فنی با سمت اپراتور کوره در شیفت اول از ساعت 6 صبح تا 14 عصراین کارخانه مشغول به کار بوده و امروز صبح بین ساعت 8 تا 8:30 در حالی که تنها در حال بررسی خط واگن‌های کارخانه بوده است، بین 2 واگن حمل آجر گیر می‌افتد که پس از انتقال به اورژانس جان می‌دهد.

مجتبی مجیدیان یکی از همکاران وی در این خصوص اظهار داشت: این اتفاق حدودا ساعت 8:15 در حالی که مشغول بررسی کردن خط واگن بوده افتاده و در آن لحظه کسی نزدیک او نبوده است.

وی با بیان اینکه مرحوم مجید هدایت از اپراتورهای خط کوره بود افزود: چند دقیقه بعد از اتفاق خبردار شدیم و سریع با اورژانس تماس گرفتیم و پس از خارج کردن وی به بیمارستان اعزام شد که با خبر شدیم وی جان باخته است این درحالی است که تاکنون اتفاقی در این واحد صنعتی پیش نیامده بود.

رئیس اداره کار شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: ساعت 8:30 صبح تلفنی به ما اطلاع دادند که یکی از کارگران کارخانه آجر بین 2 تا از واگن‌ها گیر افتاده و به بیمارستان امام خمینی انتقال داده شده است.

احمد‌علی خادمی افزود: برحسب وظیفه خود را به اورژانس رساندیم که در حال احیای وی بودند اما متاسفانه اقدامات پزشکان نتیجه نداد و فوت کرد.

وی با بیان اینکه در حال بررسی اولیه این اتفاق ناگوار هستیم گفت: پس از بررسی‌های لازم توسط کارشناسان نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

معاون فرماندار کهگیلویه نیز که برای بررسی موضوع از نزدیک به کارخانه آجرسازی آمده بود اظهار داشت: در حال حاضر تیم‌های کارشناسی اداره‌های صنعت، معدن و تجارت و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه در حال بررسی موضوع هستند.

اسلام خسروی گفت: جسد کارگر متوفی به پزشکی قانونی فرستاده شد تا وضعیت جسد به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: پس از بررسی کارشناسان و کسب نتیجه نهایی همه جزئیات به اطلاع عموم می‌رسد.

به گزارش تسنیم در کارخانه آجرسازی دهدشت بیش از 120 نفر اعم از کارگر و متخصص و پرسنل اداری مشغول به کار هستند که فاز نخست تولید این کارخانه به صورت سه شیفت است که شیفت نخست از ساعت 6 صبح تا 14 عصر، شیفت دوم از ساعت 14 تا 22 شب و شیفت سوم از ساعت 22 تا 6 صبح مشغول به کار هستند
نام:
ایمیل:
* نظر: