به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۲۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
وی بیان کرد: جشنواره جهانی فیلم visionaria ایتالیا با هدف ایجاد فرصتی برای نمایش آثار هنرمندان مستقل برگزار می‌شود و امسال این اثر حوزه هنری توانست به این جشنواره راه یابد.
خبردنا : رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انیمیشن محراب آرامش از تولیدات حوزه هنری این استان به بیست و پنجمین جشنواره جهانی فیلم visionaria ایتالیا راه یافت.

" شریف اسلامی"  از راهیابی انیمیشن تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره جهانی فیلم ایتالیا خبر داد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انیمیشن محراب آرامش از تولیدات حوزه هنری این استان به بیست و پنجمین جشنواره جهانی فیلم visionaria ایتالیا راه یافت.

 اسلامی با بیان این خبر افزود: انیمیشن "محراب آرامش" ساخته زیبا ارژنگ از هنرمندان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است و به همراه انیمیشن "زیستن" ساخته پیام شادنیا به نمایندگی از ایران در این رویداد حضور دارند.

وی بیان کرد:  جشنواره جهانی فیلم visionaria ایتالیا با هدف ایجاد فرصتی برای نمایش آثار هنرمندان مستقل برگزار می‌شود و امسال این اثر حوزه هنری توانست به این جشنواره راه یابد.

این مقام مسئول افزود: انیمیشن محراب آرامش با نگاهی به قصه ضامن آهو ساخته شده و داستان آهویی است که برای نجات جان فرزندش از فرش‌هایی با نقوش مختلف می‌گذرد تا در محرابی به آرامش می‌رسد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این انیمیشن پیش از این نیز به پنج جشنواره جهانی راه پیدا کرده بود.

گفتنی است بیست و پنجمین جشنواره جهانی فیلم visionaria ایتالیا از ۱۰ تا ۱۷ نوامبر در سن جیمینیانو ایتالیا برگزار می‌شود .

نام:
ایمیل:
* نظر: