به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۴۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
وی بیان کرد: قیمت مصرفی برای خریداران از داروخانه های توزیع، مبلغ ۳ هزارتومان است و داروخانه های که در فروش تخلف می کنند به جد با آن ها برخورد خواهد شد.

خبردنا؛ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از صبح امروز جمعه ۸ فروردین ۹۹ تعداد ۸ هزار ماسک تولیدی قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برای توزیع به داروخانه های شهر یاسوج تحویل داده شد.

به گزارش"خبردنا"، دکتر امام بخش قائدی عنوان کرد: سعی ما در انتخاب داروخانه ها این بود که عدالت را رعایت کنیم و بتوانیم منطقه های مختلف شهر را پوشش دهیم تا شهروندان عزیز با سختی مضاعفی برای دسترسی به داروخانه ها روبرو نشوند.

-شهر یاسوج  سردار جنگل شمالی : داروخانه محمدرضا نیکبخت 

-شهر یاسوج  جنب پل هوایی: داروخانه جعفر نیکبخت

-شهر یاسوج منطقه سرآبتاوه : داروخانه نگین تاجی 

-شهر یاسوج منطقه ترمینال بلوار باهنر : داروخانه دکتر مردی

-شهر یاسوج منطقه مهریان: داروخانه دکتر صادقی

-شهر یاسوج منطقه شرف آباد: داروخانه دکتر حمیدزاده

-شهر یاسوج بلوار قرنی: داروخانه دکتر روهینا

-شهر یاسوج منطقه اکبر آباد: داروخانه دکتر حسینی 

دکتر قائدی با اشاره به اینکه این ماسک ها تحت نظارت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مراحل تولید و استریل را طی می کنند، افزود: این ماسک ها از پارچه های اسپان باند سه لایه و یک لایه ضخیم نانو با قابلیت شست وشو در کارگاه های قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان تولید می شوند و سپس برای استریل به واحد CSR بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج تحویل و پس از استریلیزاسیون نهایی برای توزیع در داروخانه ها آماده می شوند.

دکتر قائدی با بیان اینکه، کشور در حال حاضر در شرایط حساسی قرار دارد، بیان کرد: قیمت مصرفی برای خریداران از داروخانه های توزیع، مبلغ ۳ هزارتومان است و داروخانه های که در فروش تخلف می کنند به جد با آن ها برخورد خواهد شد.

به گزارش "خبردنا"؛ این روند به صورت روزانه روزی ده هزار عدد تولید استریل و تحویل داروخانه ها داده می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: