به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۸۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
استاندار خبر داد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ عمرانی در این استان تا سال ۱۴۰۰ گفت: ۳۳ پروژه اقتصادی نیز در راستای جهش تولید با پیش‌بینی اشتغال‌زایی ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر تا پایان امسال تعیین‌تکلیف می‌شود.

خبردنا: حسین کلانتری، اظهار داشت: با توجه به سیاست دولت و برنامه ریزی‌های انجام شده، پروژه‌های بزرگ عمرانی از جمله جاده "پاتاوه" به دهدشت تا سال 1400 افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه جاده ملی پاتاوه- دهدشت از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان در سال 73 بوده است، عنوان کرد: این پروژه تا قبل از سال 95 پیشرفت فیزیکی مطلوبی نداشت که بعد از این سال روند اجرایی تسریع داده شد و در واقع اعتبار مورد نیاز اختصاص یافته است.

کلانتری از بهره برداری از پروژه چهار خطه کردن مسیر یاسوج- شیراز تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و افزود: چندین پروژه بزرگ در حوزه‌های مختلف تا سال 1400 افتتاح و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای پروژه راه‌سازی گچساران به بهبهان حد فاصل خیرآباد 50 کیلومتر عملیات آسفالت انجام و 200 میلیارد تومان نیز هزینه شده است.

کلانتری با اشاره به دست اجرا بودن پروژه‌های بزرگ اقتصادی از جمله پتروشیمی گچساران، دهدشت و نیروگاه سیکل ترکیبی، ادامه داد: 33 پروژه اقتصادی نیز در راستای جهش تولید با پیش‌بینی اشتغال‌زایی 13 هزار و 200 نفر تا پایان امسال تعیین‌تکلیف می‌شود.

وی با بیان اینکه "8300 میلیارد تومان پروژه در دست اجرا در حوزه وزارت نیرو داریم" گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت بوده و از تعریف پروژه‌های جدید خودداری می‌کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: