به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۷۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
مردم روستای شرنگ رنگ دیشموک که خدمات بی بدیل نظام در بیش از 40 سال اخیر را می بینند خواستار توجه بیشتر به راه روستایی خود هستند.

به گزارش "خبردنا" :روستای «شرنگ رنگ» از توابع بخش دیشموک با ۲۵ خانوار و تقریبا در 20 کیلومتری شهر دیشموک واقع است که دارای مشکل راه ارتباطی مناسب به مرکز شهر دیشموک بوده و این مسیر نامطلوب نیازمند توجه ویژه مسوولان است.

یکی از عمده مشکلات روستای شرنگ رنگ دیشموک راه ارتباطی است که با بارش اولین باران، مسیر تردد به مدت چند ماه قطع و مردم با مشکل روبرو و راه ارتباطی آنان به مرکز بخش، به کلی قطع می شود.

مردم روستای شرنگ رنگ ضمن درخواست جهت توجه مسوولان، اظهار می‌دارند که با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب، همچنان به دلیل بی‌توجهی مسئولان؛ از نعمت راه ارتباطی هموار محروم هستیم.

یکی از اهالی ساکن در این باره گفت: مسیر ارتباطی اهالی ساکن در روستای شرنگ رنگ هر ساله با اولین بارش باران قطع، و تا پایان فصول پاییز و زمستان، متحمل رنج و سختی ناشی از این قطعی راه هستیم .

وی با بیان اینکه، مسیر تقریبا ۷کیلومتری روستای شرنگ‌رنگ و حتی مناطق تابعه، سالهاست در انتظار توجه مسئولان است، اضافه کرد: در هنگام قطعی راه ارتباطی در فصول سرد پاییز و زمستان، برای رسیدن به مرکز بخش دیشموک مجبور به طی مسافت سه ساعته پیاده روی از تنگه بسیار خطرناک و کوهستانی و صعب العبور امامزاده میرسالار(ع) هستیم که احتمال بروز حادثه جانی زیادی در این مسیر وجود دارد.

وی اذعان کرد: به دلیل سخت گذر و ناهمواری راه ارتباطی، بیشتر مواقع بیماری از این روستا با چهار چوب حمل تا شاید به مرکز درمانی انتقال داده شود.

صفا حبیبی بخشدار دیشموک ضمن بررسی مشکل راه ارتباطی به روستای شرنگ رنگ عزیمت کرده و مشکلات مردم را از نزدیک نظاره‌گر شد و مردم از دغدغه اصلی خود یعنی راه ارتباطی داد سخن گفته و از مسئولان متولی خواستار توجه ویژه شدند.

صفا حبیبی در حاشیه بازدید از روستا و بعد از دیدار و گفت‌و‌گوی چهره به چهره با مردم، اظهار کرد: کارشناسان اداره راهداری شهرستان جهت بررسی معضل راه ارتباطی این روستا به منطقه عزیمت و برآورد اولیه را انجام خواهند داد.

بخشدار دیشموک با بیان اینکه، مسیر این روستا نیاز به زیرسازی بعضا نصب «پل» دارد، ابراز امیدواری کرد: تلاش خواهیم کرد در آینده نزدیک 7 کیلومتر مسیر ارتباطی این روستا، با همت اداره راهداری زیرسازی و مشکل چندین ساله مردم مرتفع شود.

حبیبی متذکر شد: طی یکماه آینده 7 کیلومتر مسیر راه ارتباطی روستای شرنگ رنگ تعیین تکلیف و با برگزاری مناقصه، پیمانکار مشخص و عملیات زیرسازی شروع خواهد شد.

بخشدار دیشموک از تلاش برای رفع مشکلات حوزه راههای ارتباطی منطقه خبر داد و گفت: شخص استاندار و حتی فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به شدت، مصرانه و مجدانه در تلاش و پیگیر هستند که برای دیشموک در بحث راه های ارتباطی، تحول خوبی صورت بگیرد و در این راستا از تلاش استاندار، فرماندار و پیگیری ودغدغه نماینده مردم در مجلس، قدردانی می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: